Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از البیان، لیگ امارات مانند دیگر کشور‌ها به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی بنی یاس در این باره گفت: تا پایان لیگ ۷ هفته دیگر باقی مانده است. باوجود آنکه الان شرایط برگزاری بازی‌ها وجود ندارد، اما من براین باور هستم که باید لیگ کامل شود و تیم‌ها شرایط خود را در زمین بازی رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره چالش این روز‌های باشگاه‌ها گفت: بازیکنان کمتر در فضای باز تمرین می‌کنند و اضافه وزن بازیکنان بزرگ‌ترین نگرانی من است. من به شوخی به یکی از بازیکنان تیمم که وزن او بالا رفته بود گفتم که این تصویر برادرت است نه خودت.

شفر درباره سخت‌ترین تجربه خود در زندگی گفت: در جام کنفدراسیون‌ها در سال ۲۰۰۳ زمانی که هدایت کامرون را برعهده داشتم مارک فوه در زمین میدان جلوی چشم ما جانش را از دست داد. این صحنه یکی از سخت‌ترین لحظات زندگی من بود با این حال زندگی به پایان نرسید و ادامه پیدا کرد و در همان جام ما به عنوان نخستین تیم در تاریخ آفریقا به فینال راه پیدا کردیم. الان هم باید در دوران کرونا امید خود را از دست ندهیم و قطعا زندگی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح‌ آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است در جریان این رقابت‌ها، علی صالح‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان در سالن مسابقات حضور پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست