Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:44:39 GMT

بارش تگرگ خسارت سنگینی به باغات شهرستان کوهرنگ وارد کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۴۳۹۹

بارش تگرگ خسارت سنگینی به باغات شهرستان کوهرنگ وارد کرد

هوشنگ مصطفوی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی میدانی از مناطق مختلف برای برآورد خسارت و بررسی سطح  باغات آسیب دیده آغاز شده است، که این آمار به زودی جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: شواهد موجود حاکی از خسارت ۱۰۰ درصدی تگرگ به باغات بخش صمصامی و سایر مناطق شهرستان است که می‌طلبد در این خصوص سازمان جهاد کشاورزی برای جبران این خسارت همکاری مناسبی با مردم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی با اشاره به بارش ۳۰ میلیمتری باران طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان، تصریح کرد: علاوه ‌بر آن ۴۰ سانتی متر برف نیز در ارتفاعات این شهرستان وجود داشت، به طوری که گردنه‌های شاه‌منصوری و چری به سبب کولاک برف در شب گذشته برای ساعاتی مسدود شد اما با کمک راهداران این محورهای ارتباطی هم‌اینک بازگشایی شده و تردد در آن روان است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطر نشان کرد: با این وجود خوشبختانه خسارت جانی در پی بارش‌های شدید ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان گزارش نشد، اما با توجه به وقوع رعد و برق و بارش شدید برای روزهای پایانی هفته، توصیه می‌شود تا افراد از صعود به ارتفاعات و اسکان در حاشیه رودخانه به طور جدی پرهیز کنند.

مصطفوی خاطر نشان کرد: همچنین به افرادی که قصد سفر به این شهرستان دارند توصیه می‌شود تا در روزهای پایانی هفته به این  شهرستان سفر نکنند و چنانچه ضرورتی وجود داشت خودروهای خود را مجهز به وسایل ایمنی کنند.

به گزارش ایرنا، بارش تگرگ روز گذشته بسیاری از مناطق چهارمحال و بختیاری را در برگرفت و خسارت‌های بسیاری به باغات وارد شده است.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران خسارت مالی کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران خسارت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت:  بنا بر اعلام کارشناسان این سازمان باران و سیل اخیر به گندم زارها، صیفی جات، جاده‌های بین مزارع و چندین قنات در لامرد خسارت وارد کرده است.  

علیرضا محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد این خسارات به کشاورزان بخش اشکنان این شهرستان بود.
رییس جهاد کشاورزی لامرد بیان کرد: در بارش‌های ۲۸ فروردین بیش از ۸۴ میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی جهاد کشاورزی اشکنان ثبت شد.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است