Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویش‌علی‌پور و نویسندگی محمد درویش‌علی‌پور قرار بود از ابتدای نوروز ۹۹ روی آنتن برود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق در تصویربرداری، پخش آن به این روزها موکول شد.

این مجموعه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با اجرای داریوش فرضیایی «عمو پورنگ» روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شناخته شده کمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و فضایی شاد و همچنین سالم را برای کودکانی که این روزها در خانه قرنطینه هستند، فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان، با هنرمندی سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه هستند.

«بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است.

در خلاصه ماجراهای این مجموعه آمده: سه ماه پس از شکست کرونا اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی خود برگشته‌اند اما تاثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است.

داداش جان مرد اسباب بازی فروش که به تازگی به محله نقل مکان کرده، از حامیان سرسخت محیط زیست است. او به اتفاق عمو پورنگ تلاش دارد تا همه اهالی محله را تبدیل به حافظان محیط زیست کند. آنها در تلاش هستند تا پویش همیاران محیط زیست را به کمک بچه‌ها راه اندازی کنند.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلی‌پور، نویسنده: محمد درویشعلی‌پور، مجری طرح: محمد حسین خلیفه، مدیر تصویربرداری:محمود صالحی، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه‌های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح دکور: ارغوان شیبانی، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم زاده، عکاس: نازلی هروی و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سینما و تلویزیون کودکان محیط زیست مدیر روابط عمومی نوروز علی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد امشب در دیداری ‏بسیار مهم در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف کاونتری می‌رود خبری ‏که دقایقی پیش توسط روزنامه میرر منتشر شد این باشگاه را وارد ‏حاشیه کرده است. ‏

در این گزارش ادعا شده که اریک تن‌هاخ متوجه شده مالک جدید ‏باشگاه، سر جیم راتکلیف، قصد اخراج او را دارد و به همین علت ‏آماده است که به زودی استعفای خود را رسانه‌ای کند. ‏

راتکلیف چند ماه پیش 27.7 درصد سهام باشگاه منچستریونایتد را از ‏خانواده گلیزر خریداری کرد ولی در این معامله شرطی وجود دارد که ‏مدیریت فوتبالی یونایتد را به عهده راتکلیف می‌گذارد. راتکلیف از ماه ‏فوریه که حضورش به عنوان مالک جدید یونایتد تایید شد تا امروز به ‏صورت علنی از اریک تن‌هاخ حمایت نکرده است. ‏

این صحبت‌ها درباره اخراج یا استعفای قریب‌الوقوع تن‌هاخ در حالی ‏مطرح می‌شود که از قرارداد او با باشگاه یک سال دیگر باقی مانده ‏است. ‏

در گزارش میرر اشاره شده که تغییرات جدید در هرم مدیریتی یونایتد ‏هم در تصمیم تن‌هاخ به استعفا تاثیرگذار بوده است. اخیرا عمبر ‏بردا از منچسترسیتی به عنوان مدیر عامل باشگاه منصوب شد و ‏دیشب هم منچستریونایتد منصوب شدن جیسون ویلکاکس به ‏عنوان مدیر فنی را اعلام کرد. انتظار می‌رود در روزهای آینده دن ‏اشوورث هم از نیوکسل به یونایتد آمده و مدیریت ورزشی شیاطین ‏رخ را به عهده بگیرد. تن‌هاخ فکر می‌کند این افراد که بدون مشورت ‏با او به عنوان مدیران فوتبالی یونایتد منصوب شده‌اند قرار است ‏جانشین او را برای فصل آینده انتخاب کنند. ‏

دیگر خبرها

  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • نگاهی بی‌پروا به شعرهای شفیعی کدکنی
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • مرکز توانمندسازی در محله قائمیه احداث می‌شود
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم