Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه پرتاب ماهواره نور یک تحول راهبردی در عرصه دفاعی امنیتی ایران است، گفت: قطعا قرار گرفتن ماهواره نور در مدار زمین محاسبات و معادلات دشمنان را تغییر خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به موفقیت پرتاب ماهواره نور و قرار گرفتن در مدار زمین، اظهار داشت: پرتاپ ماهواره نور و قرار گرفتن موفقیت آمیز آن در مدار زمین در واقع یک تحول راهبردی در عرصه دفاعی امنیتی جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماهواره نور سطح قدرت بازدارندگی دفاعی ایران را ارتقا داد
وی ادامه داد: این ماهواره سطح قدرت بازدارندگی دفاعی نظامی جمهوری اسلامی ایران را در برابر هر نوع تهدیدی ارتقاء بخشید.
معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان داشت: پیامی که این دستاورد راهبردی برای همگان دارد این است که جمهوری اسلامی وارد عرصه فضایی شده است.
وی اضافه کرد:  ایران علاوه بر اینکه یک قدرت منطقه ای است وارد عرصه فضایی هم شده و در مقابل فشارهای قدرت های سلطه گر در این چهل سال ایستاده است و امروز تبدیل به یک قدرت بین المللی شده است.

دانش و فناوری حضور در باشگاه فضایی کاملا بومی است
سردار جوانی با اشاره به اینکه ورود به فضا یکی از مولفه های تبدیل شدن به قدرت بین المللی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری است که در فضا حضور پیدا کرده است و این مسیر قدرت یابی در باشگاه فضایی را با شتاب طی خواهد کرد چرا که آن دانش و فناوری که ایران را به این موفقیت بزرگ و راهبردی رساند کاملا بومی است.
وی اضافه کرد: ایران در عرصه هایی مانند موشکی هم در یک مسیر پرشتاب قرار دارد و این مسیر پرشتاب در واقع نقطه آغازی است که جمهوری اسلامی بتواند روز به روز موقعیت خود را در فضا تحکیم کند و دستاوردهای بیشتری را بدست بیاورد.

ماهواره نور محاسبات و معادلات دشمنان را تغییر داد
معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: قطعا قرار گرفتن ماهواره نور در مدار زمین محاسبات و معادلات دشمنان را تغییر خواهد داد و دیگران باید جمهوری اسلامی را با یک نگاه واقع بینانه مورد ارزیابی قرار دهند.
وی تصریح کرد: مشکل دشمنان ایران در چهل سال گذشته این بود که هیچگاه ارزیابی واقعی از ملت و قدرت ملت ایران و قدرت نیروهای مسلح نداشته است.
سردار جوانی ادامه داد: دشمنان اگر ارزیابی دقیقی از سپاه پاسدارن داشتند هیچگاه این حماقت را مرتکب نمی شدند که سپاه را در بین گروه های تروریستی قرار دهند؛ اگر ارزیابی دقیقی از قدرت و اصالت ملت ایران داشتند هیچگاه ملت ما را تحت فشار ها و تحریم ها قرار نمی دادند.دشمنان تصور می کردند با این فشارها می توانند حرکت ملت ایران را متوقف کنند.

ماهواره نور نشان داد تحریم ها نتیجه عکس می دهد
وی خاطرنشان کرد: پرتاب موفق ماهواره نور به فضا و قرار گرفتن آن در مدار و عملیاتی شدن آن نشان می دهد که تمام این فشارها و تحریم ها نتیجه عکس داده است و ملت ایران با تکیه بر توانمندی هایی که در داخل دارد می تواند راه پیشرفت خود را تا رسیدن به قله های عزت و افتخار ادامه دهد.
معاون سیاسی سپاه با اشاره به پیام این ماهواره و دلگرمی آن برای دوستان، عنوان کرد:جمهوری اسلامی مبتنی بر آرمان انقلاب اسلامی که همان تمدن سازی اسلامی است با عزم و اراده در حال حرکت به سمت پایه گذاری تمدن اسلامی است.
وی ابراز داشت: ملت های آزادی خواهی، مستقل، مظلومین و مستضعفین که دوستداران انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند با این دستاورد بزرگ ایران خوشحال تر و امیدوار تر می شوند به این که روزی آن ها هم به یک جایگاه مطلوبی خواهند رسید و سلطه سلطه گران از سر آنها رفع خواهد شد.

اصول، مبانی و سیاست های ایران تغییر نخواهد کرد
سردار جوانی ادامه داد: کسانی که در منطقه هستند و به نوعی با ملت ایران دشمنی دارند باید به این نکته توجه کنند که هرچه جمهوری اسلامی قدرت بیشتری پیدا کند اصول و مبانی و سیاست های اصلی آن تغییر نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در کنار ملت ها است و خواهان این است که شر قدرت های سلطه گر از منطقه کم شود و به نفع آنها است که از بیگانگانی که در منطقه نفوذ کرده اند رویگردان شوند و بدانند که منافع آنها و منافع ملت آنها در همسو شدن با جمهوری اسلامی و قرار گرفتن در کنار ملت های خود است.

روز به روز شکست ناپذیری ملت ایران تثبیت و مستحکم تر می شود
معاون سیاسی سپاه گفت:  پرتاب ماهواره نور این پیام را دارد که جمهوری اسلامی یک روند توسعه قدرت را دنبال می کند و این روند هرگز متوقف نخواهد شد و روز به روز شکست ناپذیری ملت ایران تثبیت و مستحکم تر می شود.
وی افزود: دشمنان ایران باید این پیام را به وضوح دریافت کنند کشور و ملتی که سالیان سال است در تحریم و فشار قرار دارد این گونه توانسته است به دستاوردهای بزرگی برسد و این دستاوردها نشان از توانمندی درونی این ملت است.
سردار جوانی در خاتمه تصریح کرد: ملتی که از درون استحکام دارد و توانمند است بدیهی است که هرگز تحت فشارها قد خم نخواهند کرد هرچند که فشار های حداکثری هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون سیاسی سپاه جمهوری اسلامی قرار گرفتن مدار زمین سردار جوانی ماهواره نور ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد

سردار سیروس صابری، جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری را نصیب کشورمان کرده که تأسیس سپاه پاسداران یکی از این دستاوردهاست. امام خمینی (ره) با هوشیاری و زکاوتشان و با پی بردن به نیاز‌های امنیتی کشور دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند که واقعاً با این دستور تاریخی، امنیت ایران و اقتدار کشور برای همیشه تضمین شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در مسیری که ترسیم شده به خوبی گام برداشته است، اظهار کرد: درخشش سپاه در عرصه‌های امنیتی و نظامی آن هم در کنار سایر ارکان حکومت واقعاً چشم‌گیر و خیره‌کننده است و واقعاً ایفای نقش سازنده این مولود مبارک انقلاب اسلامی برکات زیادی را برای کشور به دنبال داشته است.

جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به نقش سپاه در دفع تهدیدات گفت: سپاه پاسداران در دفع تهیددات به خوبی عمل کرده به ویژه در دفع تهدیدات کردستان، جنوب کشور و شمال کشور. عملکرد سپاه به‌گونه‌ای بوده که مقام معظم رهبری همیشه از این نهاد انقلابی ابراز رضایت کرده‌اند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را باید مردمی‌ترین نهاد در دنیا دانست که خاستگاه آن مردم است و همچنین از میان مردم یارگیری و عضوگیری می‌کند. این نهاد هیچگاه برخلاف آرمان‌های امامین انقلاب و اسلام عزیز خارج نشده و همیشه در مسیر خدمت به مردم و دفع تهدیدات و افزایش قدرت بازدارندگی کشور گام برداشته است.

سردار صابری درباره عملیات «وعده صادق» تأکید کرد: کاری که سپاه پاسداران با رژیم خبیث صهیونیستی کرد در تاریخ نظیرش وجود ندارد. عملیات وعده صادق که در تنبیه متجاوز صورت پذیرفت تحسین همگان را به دنبال داشت طوری که مقام معظم رهبری از آن ابراز رضایت کردند. سپاه پاسداران این عملیات را با ایمان به خدا، مکتب انقلاب، دفاع از مظلوم و نمایش قدرت پیش برد و موجب حیرت همه کشور‌های جهان شد. غرب و دیگر کشور‌ها هیچگاه تصور نمی‌کردند که جمهوری اسلامی وعده خود را عملیاتی کند و در چنین سطحی به رژیم صهیونیستی حمله کند.  

وی به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مأموریت‌های امدادرسانی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان حضور پررنگی دارد و در کنار دیگر ارکان امدادرسان نقش قابل توجهی داشته است. سپاه پاسداران یک نیروی نظامی چندمنظوره است؛ یعنی هم در عرصه محرومیت‌زدایی فعالیت دارد و هم در عرصه امدادرسانی و هم در عرصه خدمت‌رسانی و هم در عرصه تأمین امنیت و بازدارندگی.

جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: سپا ه پاسداران در افزایش قدرت بازدارندگی نفش پررنگی داشته که در عملیات وعده صادق این مهم نمود و ظهور پیدا کرد و آبروی رژیم صهیونیستی را با آن همه تجهیزات نظامی و حمایت‌های بی‌دریغ غرب برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • بازدارندگی صهیونیست‌ها همچون عمر آنها رو به زوال است
  • تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان «سپند» وزارت دفاع/ تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی کشور می‌شود
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • افزایش بازدارندگی ایران در قفقاز و آسیای میانه پس از عملیات وعده صادق