Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بنیادمسکن گلستان با بیان اینکه ساخت و تکمیل ۱۷ درصد واحدهای مسکونی سیل‌زدگان استان در حال اجراست، گفت: جشن پایان بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان را خردادماه امسال برگزار می‌کنیم. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده استان اظهارداشت: در سیل سال گذشته بیش از 22 هزار واحد مسکونی دچار خسارت شد که از این تعداد 7 هزار و 708 واحد نیاز به احداث دوباره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی روزهای پایانی سال و همچنین شیوع کرونا سبب کندی روند در ماه‌های گذشته شده بود، گفت: در حال حاضر 17 درصد واحدهای مسکونی سیل‌زدگان باقی مانده که در دست ساخت قرار دارد که بخشی از آن مربوط به مددجویان امداد و بهزیستی است.

سرپرست بنیادمسکن استان افزود: تلاش ما این است تا جشن پایان بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان را خردادماه امسال با حضور مسئولان کشوری برگزار کنیم.

آغاز طرح ضربتی شناسایی محرومان فاقد مسکن در گلستان؛ 3000 واحدمسکونی تا دهه فجر ساخته می‌شودروستاهای استان گلستان 128 هزار واحدمسکونی غیرمقاوم دارندمقاوم‌سازی 7 هزار واحدمسکونی روستایی در گلستان/اختصاص 200 میلیاردتومان برای ساخت مسکن محرومان

وی در ادامه با اشاره به همکاری سه جانبه بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در خصوص ساخت 3 هزار واحد مسکن محرومان در استان، گفت: برای ساخت این واحدها 40 میلیون تومان تسهیلات 5 درصد با بازپرداخت 15 ساله، 25 میلیون تومان کمک بلاعوض، ضمانت زنجیره‌ای، پروانه ساخت، نظارت و طراحی رایگان و غیره پیش‌بینی شده و هدف ما این است این واحدها تا دهه فجر ساخته و تحویل خانواده‌های محروم شود.

وی یادآور شد: در جریان سیل سال گذشته برای 500 مددجوی بهزیستی و بیش از 2 هزار و 500 مددجوی کمیته امداد، واحد مسکونی ساخته شد.

ابراهیم غفاری، مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زدگان را که در مراحل نهایی و تحویل قرار دارد، کار بزرگی دانست و گفت: این واحدها با تعامل و همکاری دوجانبه با بنیاد مسکن استان به سرانجام رسیده است و از همکاران بنیاد مسکن و بهزیستی که در این کار بزرگ و خیرخواهانه شرکت داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به طرح احداث 3 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان، این خدمت را در راستای محرومیت‌زدایی دانست و افزود: مددجویان نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی شرایط خاصی دارند و باید از آنها حمایت کرد.

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در راستای خانه دار شدن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ابراز داشت: تهدید سیل با احداث بیش از 2 هزار و 500 واحد برای مددجویان و همچنین تعمیر و بهسازی هزاران واحد دیگر به فرصت خدمت به مردم تبدیل شد.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای مسکونی سیل زدگان کمیته امداد هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد