Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:52:45 GMT

خدمت‌رسانی برگزیده عصر جدید به محرومان در کنار خادمان امام رضا (ع)+فیلم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۵۷۷۰

خدمت‌رسانی برگزیده عصر جدید به محرومان در کنار خادمان امام رضا (ع)+فیلم

‍‍‍‍‍‍

فاطمه عبادی برگزیده برنامه تلویزیونی عصر جدید در کنار خادمان آستان امام رضا (ع) به توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان پرداخت.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس فاطمه عبادی برگزیده برنامه تلویزیونی عصر جدید در کنار خادمان آستان امام رضا (ع) به توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان پرداخت.

این کار به همت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد صورت گرفت و فاطمه عبادی هم در کنار خادمان به سرکشی از محرومان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی درخصوص این کار گفت: به لطف بچه‌های آستان قدس هدایایی برای خانواده‌ها آوردیم. وجود امام رضا (ع) در همه جای ایران و جهان حس می‌شود و برکاتش همه جا جاری و است. مردم به امام رئوف ارادت دارند و عرض ادب می‌کنند و تا اسم امام رضا (ع) می‌آید اشک می‌ریزند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حج آستان قدس رضوی عبادی برنامه تلویزیونی کنار خادمان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود