Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، فرهاد گلمحمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: تهیه بنر و پوستر با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و نصب در درب ورودی و ساختمان ها، تعطیلی کلاسهای حضوری و به حداقل رساندن حضور کارکنان و شیفت بندی طبق بخشنامه سازمان به نحوی که فعالیت های روزانه انجام شود، از جمله برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای مبارزه با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: استفاده از توانمندی های کارکنان به صورت دورکاری ، ضد عفونی کردن تمامی سطوح و حوزه ها در چندین مرحله، اطلاع رسانی مداوم در سایت و کانالهای فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در مورد راهکارهای مقابله با کرونا و درج اطلاعیه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، تشکیل کمیته برگزاری کلاس های مجازی و راه اندازی این سیستم آموزشی و فعال سازی آن به طور مستمر را از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

گلمحمدی در خصوص برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: روزانه حدود 650 کلاس مجازی در دانشگاه برگزار می شود و در هفته اول بعد از تعطیلات حدود 4000 کلاس تشکیل شده است.

وی جایگاه دانشگاه در نشر مقالات و اطلاع رسانی جمعی را نیز بسیار مهم برشمرد و افزود: تهیه چندین مقاله و اطلاع رسانی در سایت ها و کانال ها و خبرگزاری های مختلف در مورد ویروس کرونا و راهکار های مقابله با آن از دیگر برنامه های مهم دانشگاه با همکاری اعضای هیأت علمی بوده است.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد: تولید 10 هزار ماسک یکبار مصرف و توزیع رایگان آن در مناطق محروم، تولید هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده و توزیع رایگان در مناطق محروم کرمانشاه، شرکت فعال در ضد عفونی و میکروب زدایی مناطق شهری کرمانشاه و ... از فعالیت های بسیج دانشجویی واحد کرمانشاه است.

وی افزود: در اختیار قرار دادن بیمارستان سینای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به دانشگاه علوم پزشکی و اجرای طرح غربالگری حضوری، اطلاع رسانی اطلاعیه های معاون علوم پزشکی واحد در کانالهای مختلف ، سایت دانشگاه و خبرگزاری ها و ارائه مطالب و موضوعات علمی مرتبط مقابله با کرونا نیز از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

گلمحمدی اظهار داشت: معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی با ارسال نامه مراتب قدر دانی خود را از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه اعلام کرده است.

انتهای پیام/

167 / 167 طرح غربالگری بیمارستان سینا دانشگاه آزاد کرمانشاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح غربالگری بیمارستان سینا دانشگاه آزاد کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان