Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:03:30 GMT

رده‌های سنی پایه نبض ورزش قهرمانی هستند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۵۹۷۱

رده‌های سنی پایه نبض ورزش قهرمانی هستند

مربی هیات قایقرانی استان هرمزگان گفت: اگر بخواهیم ورزش قهرمانی خوبی داشته باشیم و نتایجی در شان ورزشکارانمان بدست آوریم باید تمرکزمان بر فعالیت در رده‌های سنی پایه و کشف استعدادهای برتر باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میلاد غلامی دوست مربی هیات قایقرانی استان هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در خصوص فعالیتش در قایقرانی گفت: سال‌هاست که به آموزش سنین پایه در رشته‌های مختلف قایقرانی مشغلوم که حاصل این تلاش موفقیت ورزشکارانم در چند سال اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله موفقیت‌ها حضور پرقدرت تیم اسلالوم هرمزگان در المپیاد استعدادهای برتر 97 و 98 و رقابت‌های قهرمانی کشور اسلالوم بانوان در سال 98 بود.

وی درباره فعالیت در رده سنی پایه قایقرانی اظهار کرد: خوب کار کردن با ورزشکاران از سنین پایین و دیدن دسترنج زحمات لذت خودش را دارد اما معتقدم در فعالیت در رده سنی پایه، اولویت اصلی کشف استعدادهای ناشناخته است.

غلامی دوست با اشاره به اجرای برنامه‌های استعدادیابی در هیات هرمزگان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین الزامات یک تیم موفق، وجود سنین پایه می‌باشد که در استان هرمزگان باتوجه به استعدادیابی‌های اخیر در مبحث سنین پایه توانسته‌ایم ورزشکارانی با شاخص‌های استاندارد برای رشته‌های مختلف قایقرانی به جامعه ورزشی معرفی کنیم.

وی با بیان این که پایگاه اصلی استعدادیابی هرمزگان مدارس هستند، ادامه داد: شناسایی و جذب استعدادها را از مسیرهای مختلف و در راس آن مدارس انجام می‌دهیم و با اعزام مربیان و کارشناسان و هماهنگی با آموزش و پرورش، بچه‌های در سنین مناسب با شاخص‌های مطلوب مربوط به قایقرانی جذب می‌کنیم.

مسئول کمیته اسلالوم هیات قایقرانی هرمزگان در خصوص شاخص های استعدادیابی که برای انتخاب نفرات در نظر می‌گیرند، اظهار کرد: اولویت استعدادیابی، استعدادیابی براساس اصول و شاخص‌های فدراسیون قایقرانی می‌باشد و همواره تلاش می‌کنم که ورزشکارانی را پرورش دهم که هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ اخلاق اجتماعی و فرهنگی مورد تائید باشند.

وی کار کردن با ورزشکاران نونهال و نوجوان را نیازمند مهارت‌های خاص دانست و توضیح داد: ورزشکاران در این سنین دارای روحیات و حساسیت‌های خاصی هستند که باید چند برابر افراد بزرگسال مورد توجه واقع شوند و شرایط تمرینی بایستی به نحوی طراحی گردد که ورزشکار علاوه بر اینکه به ورزش و تمرین می‌پردازد از بودن در محیط لذت ببرد.

غلامی دوست افزود: از آن‌جا که هر نوع رفتار با نونهالان و نوجوانان، بر آینده و شخصیت آن‌ها در بزرگسالی تاثیر می‌گذارد تمام سعی خویش را می‌کنم در عین حالی که وجهه مربیگری خویش را حفظ می‌کنم به عنوان دوست در کنار ورزشکارانم لحظات خوبی را برایشان رقم بزنم.

وی همچنین گفت: کار کردن با ورزشکاران سنین پایه که پر از خلاقیت، بازیگوشی، هیجان و افتخارآفرینی هستند به من انرژی می‌دهد تا بتوانم به بهترین نحو ممکن در این رده مربیگری کنم. عملکرد خوب ورزشکارانم در در مسابقات کشوری طی سال‌های اخیر باعث سربلندی‌ام در هرمزگان شده است.

غلامی دوست با تقدیر از همکاری و حمایت هیات قایقرانی هرمزگان و مسئولین اسلالوم فدراسیون قایقرانی، اظهار امیدواری کرد: به امید خدا این قهرمان‌های کوچک در سال‌های آتی به قهرمانان بزرگ تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی هیات قایقرانی غلامی دوست سنین پایه سنی پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز