Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آفریقای جنوبی به خاطر اظهارات ضد اسلامی بیان شده از سوی یکی از افسران پلیس و توهین او به پیامبر اکرم (ص) از جامعه مسلمانان این کشور معذرت خواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»، رئیس پلیس آفریقای جنوبی از جامعه مسلمانان به خاطر اظهارات ضد اسلامی بیان شده از سوی یکی از افسران پلیس معذرت خواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این معذرت خواهی پس از آن بود که یک افسر پلیس برخی از نمازگزاران مسلمان را به بهانه نقض قوانین قرنطینه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دستگیر کرد.

 

رئیس پلیس آفریقای جنوبی چند ساعت پس از انتشار یک کلیپ ویدئویی در رسانه های اجتماعی که نشان می داد افسران پلیس در حال دستگیری  24 نمازگزار در استان «امپومالانگا» هستند از جامعه مسلمانان به خاطر ایم اقدام معذرت خواهی کرد.

 

در پایان این کلیپ یک افسر پلیس به نمازگزاران گفت: آیا شما بزرگ تر از آقای رئیس جمهور هستید؟ آیا «محمد» (پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم) بزرگ تر از رئیس جمهور ماست؟

 

«ویشنو نیدو» سخنگوی پلیس ملی آفریقای جنوبی در بیانیه ای در این باره گفت: اظهارات ین افسر پلیس تاسف برانگیز است و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که شخصی چنین گفته هایی را به زبان بیاورد.

 

ساکنان آفریقای جنوبی از روز 27 مارس تا کنون برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دستور «سیریل رامافوسا» در قرنطینه هستند.

 

هیچ یک از شهروندان آفریقای جنوبی حق ندارند از خانه های خود خارج شده و یا در مراسم جمعی مساجد و کلیساها حضور پیدا کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص مسلمانان آفریقای جنوبی پلیس پلیس آفریقای جنوبی معذرت خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است. 

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید