Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جودو در خصوص وضعیت ها و برنامه های جودوی کشور صحبت کرده است.

طرفداری- آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو از طرف خانواده جودوی کشور از جامعه پزشکی تقدیر کرد.

میراسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، در این باره اظهار داشت:

کادر درمانی در این روز‌های بحرانی جان بر کف برای بیماران تلاش می‌کنند و ما به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش با کادر درمانی بیمارستان مدرس دیداری داشتیم و به تقدیر و تشکر از این عزیزان پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچقدر از محبت و از خود گذشتگی دکتر‌ها و پرستاران بگوییم باز هم کم است و امیدوارم خداوند پشت و پناه این عزیزان باشد.

وی در واکنش به اینکه دلیل جلسه فدراسیون جودو با نیرو‌های پلیس چه چیزی بوده، تصریح کرد:

فدراسیون جودو متولی دفاع شخصی است و نیرو‌های پلیس هم در تمام زمینه‌ها به دفاع شخصی نیاز دارند، از همین‌رو جلسه‌ای با این عزیزان داشتیم تا بتوانیم در زمینه دفاع شخصی با آنها همکاری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان این مطلب که جلسه‌ای با مدیر تیم‌های ملی و کادرفنی تیم‌های رده‌های سنی داشتیم، افزود:

بالاخره باید از یک جایی تمرینات را آغاز کنیم و از مربیان خود خواستیم با جودوکاران از طریق صفحات مجازی در ارتباط بوده و به تمرینات آنها را نظارت داشته باشند تا در صورت صدور مجوز توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش کار خود را شروع کنیم.

میراسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد:

به طور حتم تا پایان ماه رمضان نمی‌توانیم اردو‌ها را آغاز کنیم و به همین خاطر پیشبینی اولیه ما برای شروع تمرینات اواخر خرداد ماه است، اما اگر ویروس کرونا در آن زمان هم ریشه کن نشده باشد، نمیتوانیم کار خود را در تیم‌های ملی آغاز کنیم، چون سلامت ورزشکاران را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد