Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@00:22:05 GMT

آموزش مجازی سهم معلمان آبادانی از کرونا

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۶۶۲۹

آموزش مجازی سهم معلمان آبادانی از کرونا

حبیب‌الله رمضانی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:معلمان آبادانی در کنار آموزش از طریق شبکه آموزشی شاد با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی گروه‌هایی دانش‌آموزی تشکیل داده‌اند و با دانش‌آموزان و یا والدین آنها در ارتباط هستند و محتوای درسی را در فضای مجازی آموزش می‌دهند.

وی بیان داشت: کرونا هرچند باعث شد تا واحدهای آموزشی در سراسر کشور برای حفظ سلامت دانش‌آموزان تعطیل شوند ولی جریان آموزش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در آبادان تعطیل نشد و معلمان با روش‌های مختلف از طریق فضای مجازی محتوای کتاب‌های درسی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی در ادامه به اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار به منظور تهیه وسایل ضدعفونی و گندزدایی واحدهای آموزشی در آبادان اشاره کرد و افزود:به منظور ضدعفونی واحدهای آموزشی ۲۵۰ دستگاه مه‌پاش خریداری و در اختیار آموزشگاه‌ها قرار گرفت.

وی به خرید و توزیع ۱۹۰ جعبه کمکهای اولیه، ۲۶ دستگاه تب‌سنج به همراه چهار هزار و ۴۰۰ لیتر مایع شستشوی دستی در بین واحدهای آموزشی آبادان اشاره کرد و گفت:پنج هزار و ۴۰۰ عدد ماسک بین همکاران ستادی و مراجعه‌کنندگان به اداره آموزش و پرورش آبادان توزیع شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت:با همکاری ستاد عتبات عالیات آبادان همه واحدهای آموزشی آبادان ضدعفونی و گندزدایی شد.

۳۳۳ واحد آموزشی در آبادان وجود دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت دانش آموزان ماسک مدیر آموزش و پرورش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحدهای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی اظهار کرد: مهارت‌آموزی یکی از رویکردهای اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و طی تفاهم‌نامه کشوری، طرح ملی ماهر فی‌مابین جمعیت هلال احمر کشور و وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری منعقد شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلف مشارکتی در راستای اجرای این طرح برای توسعه آموزش مهارت‌های هنری، ورزشی و اجتماعی دانش‌آموزان تدوین شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این طرح، حداقل یک مهارت آموزشی را فرا می‌گیرند اما سرفصل‌های آموزشی در مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در هر مقطع تحصیلی متفاوت است و متناسب با سن دانش آموزان ارائه می‌شود.

حسینی اظهار کرد: طرح ماهر مختص دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی (چهارم، پنجم و ششم) است که با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب‌آوری دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی افزایش می‌یابد.

وی افزود: در این دوره آموزشی ۲ ساعته، دانش آموزان و والدین آنها با سرفصل‌های آموزشی طرح ماهر مانند حفظ خونسردی در حوادث، شماره تلفن‌های اضطراری، نقاط امن و نحوه پناه‌گیری و خروج از نقاط امن آشنا می‌شوند.

مرحله اول اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی تا پایان اردیبهشت ماه امسال اجرا و پس از آن در سال تحصیلی جدید از سر گرفته می‌شود.

کد خبر 6080017

دیگر خبرها

  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ