Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره گلزن پرسپولیس عنوان کرد در خصوص آینده اش در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت.

طرفداری- مهدی ترابی، بازیکن باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط فعلی مسابقات لیگ برتر و تعطیلی دوماهه این بازی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا صحبت کرد.

به گزارش تسنیم، او در ابتدا گفت:

فعلا که چاره‌ای وجود ندارد و این وضعیت در اکثر لیگ‌های دنیا دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم در این مدت در قرنطینه بودیم و تمرینات را در خانه انجام دادیم تا حداقل از لحاظ بدنی کمتر افت کنیم. متاسفانه این تعطیلی به ضرر تیم ما تمام شد چون روند خوبی داشتیم و می‌توانستیم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم. امیدوارم دوباره همه چیز به شرایط طبیعی برگردد.

وی در خصوص اینکه اکثر تیم‌ها معتقدند که اگر لیگ نیمه‌کاره بماند، نباید تکلیف تیم قهرمان مشخص شود عنوان کرد:

ظاهرا برنامه فیفا و AFC این است که بازی‌ها ادامه پیدا کند. تیم ما لایق قهرمانی است و برای رسیدن به این عنوان خیلی زحمت کشیده‌ایم، شرایط جدول هم همه چیز را نشان می‌دهد و اگر این اختلاف امتیاز را نادیده بگیرند و بدون تعیین تیم قهرمان لیگ را تمام کنند، این کار درست نیست.  البته منتظر شروع بازی‌ها هستیم تا قهرمان شویم.

ترابی در ارتباط با بحث مهندسی نتایج پرسپولیس که توسط برخی از رقیبان این تیم مطرح شده است، تاکید کرد:

ما در ابتدای فصل با تغییر سرمربی مواجه شدیم و نتایج خوبی هم نگرفتیم، چرا آنهایی که این بحث را مطرح کردند، آن زمان هیچ حرفی نزدند. تیم ما با تلاش بازیکنان، کالدرون، یحیی گل‌محمدی و دیگر اعضای پرسپولیس نتایج خوبی گرفت و در نهایت به صدر جدول رسید. زمانی که خیلی از تیم‌ها به فکر تعطیلی لیگ بودند ما زحمت می‌کشیدیم و توانستیم در دو بازی آخر هم 6 امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیش‌بینی‌اش از حکم کمیته استیناف و اینکه چقدر احتمال می‌دهد دیدار سپاهان و پرسپولیس تکرار شود، تصریح کرد:

بعید می‌دانم این بازی تکرار شود. همه‌ چیز در آن بازی مشخص بود و ما تا آخرین لحظه برای بازی صبر کردیم ولی سپاهان به زمین مسابقه نیامد. امیدوارم حکم کمیته استیناف منصفانه باشد.

ترابی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص اینکه گفته می‌شود با پیشنهاد چند تیم اروپایی روبرو شده است، گفت:

من اطلاعی از این پیشنهادها ندارم و مدیر برنامه‌هایم این موضوع را پیگیری می‌کند. تمام تمرکز من روی پرسپولیس است و در پایان فصل با باشگاه صحبت خواهم کرد تا در نهایت یک تصمیم خوب بگیریم که نه من ضرر کنم نه باشگاه پرسپولیس. 

وی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در کدام لیگ اروپایی بازی کند، خاطرنشان کرد:

من دوست دارم یک روز بازی در لیگ اسپانیا را تجربه کنم. فعلا که در خدمت پرسپولیس هستم و تمام هدفم این است که با این تیم قهرمان لیگ شوم. الان هم صحبت در مورد آینده درست نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس اعلام کرد.آرای صادره به شرح زیر است:

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت برایان دابو بازیکن تیم سپاهان به دویست میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل بدرفتاری در قبال حریف و همچنین حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته نوزدهم) کشور صادر گردیده است در خصوص بخش اول اعتراض با توجه به ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود، در خصوص بخش دوم اعتراض با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه بانوان نماینده البرز نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام خانم فاطمه متولی طاهر در جریان بازی دو تیم باشگاه بانوان نماینده البرز با شهرداری سیرجان صادر نموده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره صرف نظر از اینکه مطابق ماده ۲۵ و بند ۱ ماده ۲۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، صلاحیت اظهار نظر و رسیدگی به اختلاف راجع به قرارداد با کمیته وضعیت بازیکنان است از آنجایی که طبق تغییرات انجام شده و انتقال تیم نماینده البرز به تیم پیکان و انعقاد قرارداد یکساله بازیکن با تیم پیکان برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و انقضای مدت قرارداد، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل پرتاب اشیا به زمین مسابقه توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته هجدهم) کشور صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895433

دیگر خبرها

  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند