Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@21:21:06 GMT

جزئیات دریافت وام‌های دانشجویی پیام نور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۷۳۹۳

جزئیات دریافت وام‌های دانشجویی پیام نور اعلام شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با تشریح جزئیات دریافت وام‌های دانشجویی این دانشگاه گفت: دانشجویان برای دریافت وام صندوق رفاه می‌توانند به پرتال دانشجویی سایت bp.swf.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش ایسنا،‌ محمدهادی امین ناجی ضمن بیان این مطلب به تمدید مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی صندوق رفاه تا ۱۵ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و مشکلات بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن، در راستای کمک به دانشجویان، مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم همواره پشتیبان دانشگاه پیام نور بوده و امسال نیز دانشجویانی که سقف وام دانشجویی صندوق رفاه را دریافت نکردند، با تامین اعتبار و درخواست مجدد می‌توانند، سقف مجاز را دریافت کرده و ۹ ماه بعد از فراغت از تحصیل برای بازپرداخت وام اقدام کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه سامانه گلستان با سایت صندوق رفاه مرتبط است، گفت: دانشجویان برای دریافت وام صندوق رفاه می‌توانند به پرتال دانشجویی سایت bp.swf.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

امین ناجی در خصوص دیگر وام‌های شهریه دانشگاه نیز گفت: دانشگاه پیام نور نیز برای کاستن از دغدغه دانشجویان این دانشگاه با توجه به تحریم‌های اقتصادی و وضعیت دشوار موجود، وام‌های مختلفی را علاوه بر وام‌های مستمر صندوق رفاه وزارت علوم، درنظر گرفته و هم اکنون تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور می‌توانند از طریق بانک‌های طرف تعهد دانشگاه، وام شهریه دریافت کنند.

وی با عنوان اینکه علاوه بر آن وام فرهنگی برای حافظان کل قرآن نیز، تقریبا به تمام حافظان قرآن کریم در دانشگاه پیام نور اختصاص یافت، اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه وام‌های تحصیلی برای پرداخت شهریه هم بانک‌های طرف تعهد دانشگاه، برای دانشجویان دکتری تا سقف ۲۰ میلیون تومان در سال، برای دانشجویان کارشناسی ارشد تا سقف ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان کارشناسی تا سقف ۲ میلیون تومان در سال با کارمزد یک و ۴ دهم درصد و یک ضامن پیش‌بینی شد که در سال ۹۹ نیز تداوم خواهد یافت.

وی افزود: دانشجویان از زمانی که وام را دریافت می‌کنند تا یک سال برای بازپرداخت فرصت دارند و پرونده وام آنها با همان ضامن برای سال‌های بعد نیز لحاظ خواهد شد و نیاز مجدد به حضور ضامن برای دریافت وام در سال‌های بعدی نیست.

معاون دانشگاه پیام نور ادامه داد: یکی از بنیادها نیز سال ۹۸-۹۷ با اختصاص وام ۶۰۰ هزار تومانی به دانشجویان مجرد دانشگاه پیام نور و ۸۰۰ هزار تومانی به دانشجویان متاهل نقش بسیار موثری داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی با عنوان اینکه این وام در سال ۹۹ هم استمرار خواهد داشت، افزود: دریافت کنندگان این وام نیز بعد از ۶ ماه فراغت از تحصیل اقدام به بازپرداخت وام خواهند کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویانی که به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ثبت نام نکرده‌اند، نگران شهریه نباشند. تمام دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سیستم گلستان و پرداخت فقط یک سوم شهریه ثابت خود انتخاب واحد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور وام دانشجویان دانشگاه پیام نور وام دانشجويي دانشگاه پیام نور وام های دانشجویی صندوق رفاه دریافت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و مسئول روابط عمومی دانشگاه) برگزار شد و از زحمات برادر امین بشیری تقدیر شد و امیرحسین صبوری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شدند.

کد خبر 6081314

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت