Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@01:53:53 GMT

اجرای طرح قرائت کنتور برق توسط مشترکان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۷۹۰۵

اجرای طرح قرائت کنتور برق توسط مشترکان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از امکان قرائت کنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط مشترک از طریق درگاههای دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ،دکتر مهرداد حاجی زاده با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق در راستای رفاه حال مشترکان ، امکان قرائت کنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط خود مشترک را از طریق  پیامک و سایت اینترنتی این شرکت فراهم نموده است، تاکید کرد: استفاده از این امکان اختیاری است و در صورتی که مشترکین تمایل به استفاده از این روش نداشته باشند، ماموران قرائت برای قرائت کنتور مراجعه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حاجی زاده افزود: مشترکانی که تمایل به استفاده از این روشها دارند می توانند پس از دریافت پیامک شرکت توزیع نیروی برق در بازه زمانی مشخص شده در پیامک ارسالی ، اطلاعات مصرف را از طریق سایت اینترنتی  www.hedc.co.ir  و سامانه پیامکی ارسال شده اعلام نمایند. اطلاعات ارسالی پس از بررسی و صحت سنجی اطلاعات مصرف ، جهت صدور قبض ارسال می شود.

وی گفت: بدیهی است درصورت عدم ارسال اطلاعات و یا ارسال اطلاعات نادرست مامورین طبق روال قبل جهت قرائت مراجعه خواهند نمود.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تاکید کرد استفاده از این خدمات صرفا منوط به ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت پیامکی قبض بوده و لازم است مشترکانی که تاکنون شماره خود را ثبت نکرده اند هرچه سریعتر نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام نمایند. مشترکین برای این منظور می توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی 10000761121 و یا از طریق سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق شماره همراه خود را برای دریافت پیامکی قبض برق ثبت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق ارسال اطلاعات اطلاعات مصرف قرائت کنتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت‌های برق شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابت‌ها در تربت حیدریه برگزار شد.

محمدحسین مقدسان افزود: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی گفت: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستان‌های مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هر گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان‌های مدیریت‌های برق استان در نصب کنتور‌های تکفاز در این مسابقه ارزیابی می‌شود.


دیگر خبرها

  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود