Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز است، گفت: اجلاس های استانی و شهرستانی نماز در سطح کلیه شهرستان های استان در سال جاری برگزار می شود.

«فیض الله رضایتی» صبح امروز(8 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی در سطح یاوران، دبیران و رابطین نماز از روی متن کتاب «پرتوی از اسرار نماز» درس ‌گفتارهای «حجت الاسلام محسن قرائتی» درباره نماز و آثار و اسرار آن در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این مسابقه کتابخوانی با بهره گیری از فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز و  فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود، گفت: این مجموعه، به خاطر نوع تدوین و سبک بحث و دسته‌بندی‌های مناسب و تکیه بر آیات و احادیث فراوان، برای عموم اهل مطالعه، به ویژه مربیان و کسانی که به شکل کلاس‌داری به ارائه حقایق دین می‌پردازند، بسیار مفید است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام همچنین از  برگزاری برنامه «سی مسابقه، سی سئوال» هم به مناسبت ماه مبارک رمضان  در سطح استان با همکاری رسانه استانی و فضای مجازی خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تلاش شده که محور فعالیت های ستاد اقامه نماز استان و شوراهای اقامه نماز ادارات و دستگاه های اجرایی بر مبنای توسعه فرهنگ نماز با بهره گیری از فضای مجازی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه آزمون مسابقه کتابخوانی خرداد ماه سال جاری از طریق فضای مجازی و بستر اینترنت برگزار می شود، اظهار کرد: محور برنامه های ماه مبارک رمضان ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در بحث اقامه نماز در طی سال 98 است که با حضور شورایی متشکل از نماینده امام جمعه، نماینده استاندار، نماینده دستگاه های اجرایی، نماینده شورای برنامه ریزی استان و ستاد اقامه نماز استان در حال انجام است.

 

رضایتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح ادارات و نهادهای اجرایی استان، یادآور شد:  دستگاه های اجرایی که در حوزه اقامه نماز با بهره گیری از  فضای مجازی فعالیت داشته باشند در ارزیابی عملکرد اقامه نماز مورد توجه قرار می گیرند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف جامعه است، ابراز کرد: اجلاس های استانی و شهرستانی نماز در سطح کلیه شهرستان های استان در سال جاری برگزار می شود و از دستگاه های اجرایی برتر در حوزه اقامه نماز استان تقدیر می شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزیابی عملکرد اقامه نماز ایلام ستاد اقامه نماز استان دستگاه های اجرایی مسابقه کتابخوانی ماه مبارک رمضان برگزار می شود فرهنگ نماز فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق واقعی کارگران دیده شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار با اعضاء ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کار‌های مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.
الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان این که حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

خبر دیگر این که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در نشستی از فعالیت‌های قرآنی صدا و سیمای استان در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • شوخی گلزار با مردم
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود