Web Analytics Made Easy - Statcounter

وویچک شزنی درباره ماجرای سیگار کشیدنش در رختکن آرسنال و گیر افتادنش توسط آرسن ونگر توضیح داده و می‌گوید بعد از این ماجرا با ونگر درگیر نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وویچک شزنی ، دروازه‌بان لهستانی برای اولین بار درباره ماجرای سیگار کشیدنش در رختکن آرسنال و گیر افتادنش توسط آرسن ونگر، مربی وقت توپچی‌ها، توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرایی که باعث پایان دوران حضور او در آرسنال شد.

شزنی که در سال ۲۰۱۵ دروازه‌بان آرسنال بود، بعد از شکست ۲-۰ توپچی‌ها مقابل ساوتهمپتون در روز سال نوی میلادی، در رختکن این تیم درحالیکه مشغول دوش گرفتن بوده سیگار روشن کرده و سیگار می‌کشد. ولی آرسن ونگر، سرمربی وقت آرسنال مچ او را می‌گیرد. شزنی توسط ونگر با جریمه مالی مواجه شده و از ترکیب کنار گذاشته می‌شود. این در واقع به پایان کار او در آرسنال تبدیل می‌شود.

سنگربان ملی‌پوش لهستانی می‌گوید با اینکه بعد از آن اتفاق تا پایان فصل فقط در یک بازی شرکت کرده و سپس آرسنال را ترک می‌کند، ولی بر خلاف شایعات با ونگر به خاطر این ماجرا درگیر نشده.

شزنی ۳۰ساله بعد از این اتفاق دو سال به صورت قرضی در رم بازی کرد و در تابستان ۲۰۱۷ به صورت دائمی به یوونتوس پیوست.

دروازه‌بان لهستانی یوونتوس در این باره گفت:

” من آن موقع سیگاری بودم و مرتب سیگار می‌کشیدم و سرمربی ما هم این را خوب می‌دانست. او فقط نمی‌خواست کسی در رختکن سیگار بکشد و البته من هم این را می‌دانستم. به خاطر فضای احساسی آن بازی، بعد از مسابقه درحالیکه تیم هنوز در رختکن بود یک سیگار روشن کردم. به گوشه بخش دوش‌ها رفتم که آن طرف رختکن بود و هیچکس من را نمی‌دیدم. آنجا بود که سیگار را روشن کردم”.

شزنی در ادامه گفت:

” یک نفر من را دیده بود. خود ونگر ندیده بود، ولی یک نفر دیده بود و به او خبر داده بود. یکی دو روز بعد ونگر من را خواست و گفت این ماجرا درست است؟ وقتی جواب مثبت دادم جریمه شدم. فقط همین. ونگر گفت یک مدت از تیم حذف خواهی شد. بین ما نه درگیری اتفاق افتاد نه دعوا کردیم. من انتظار داشتم چند هفته بعد به ترکیب برگردم ولی داوید اوسپینا آنقدر خوب کار کرد که در نهایت کار طوری پیش رفت که من عملا از آرسنال کنار گذاشته شدم”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسنال یوونتوس آرسن ونگر آرسنال تیم ملی لهستان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به جدیدترین طرفدار ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، تبدیل شده است.

بارسلونا طی هفته گذشته روزهای سختی را سپری کرده است. بارسا با شکست مقابل پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و به تازگی هم مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو با نتیجه 3-2 شکست خورد.

با این حال به نظر می‌رسد که او از تصمیمش برای جدایی منصرف شده و قرار است در بارسا بماند. از زمان اعلام تصمیمش برای جدایی در ژانویه، مدیران بارسا تلاش کردند تا او را منصرف کنند.

در این میان، آرسن ونگر یکی از افرادی است که معتقد است ادامه همکاری ژاوی با بارسا در فصل آینده به نفع این باشگاه اسپانیایی است.

نشریه اکیپ از آرسن ونگر نظرش درباره همکاری ژاوی با بارسا را پرسیده و این مدیر 74 ساله گفت:"فکر می‌کنم ژاوی کار بسیار خوبی در بارسلونا انجام داده است. به نظرم او خیلی زود تصمیم به جدایی گرفت. آن‌ها نه مقابل پاری سن ژرمن خوش شانس بودند و نه مقابل رئال مادرید، اما نشان دادند که دوباره در حال پیشرفت هستند. وقتی به سن بازیکنان آن‌ها نگاه می‌کنید، آن‌ها قطعا می‌توانند در آینده قوی‌تر شوند. به همین دلیل من دوست دارم ژاوی در بارسا بماند."

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش