Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:46:21 GMT

دهها پرنده زینتی در مشهد قربانی بی احتیاطی شدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۸۶۳۶

دهها پرنده زینتی در مشهد قربانی بی احتیاطی شدند

سرآتشیار محمد حسین قیصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ظهر امروز در پی مشاهده خارج شدن دود غلیظ از داخل یک مغازه فروش پرندگان زینتی، آتش نشانان به محل حادثه در خیابان توحید اعزام شدند.
وی اضافه کرد: حریق داخل این مغازه ۲۵ متر مربعی به وقوع پیوسته بود و در ورودی این مکان نیز قفل بود که آتش نشانان پس از برش زدن قفل این مغازه و ورود به داخلآتش سوزی را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ایستگاه ۴۴ سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر این آتش‌سوزی ده‌ها قطعه پرنده زینتی و قیمتی بر اثر استنشاق دود دچار خفگی شده‌ بودند که آتش نشانان با تهویه مکان و تخلیه دود سمی ایجاد شده تعدادی از پرندگان زنده را از این مکان خارج کردند.
قیصری افزود: مالک مغازه برای گرم نگه داشتن محیط پرندگان از بخاری گازی بدون دودکش  استفاده کرده بوده که به دلیل نامشخصی این پرنده فروشی دچار آتش سوزی شده و دود ناشی از این حریق  در همان دقایق اولیه موجب تلف شدن تعداد زیادی از پرندگان زینتی و قیمتی شد.
وی ادامه داد: تحقیقات بیشتر در خصوص این آتش سوزی و میزان دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش سوزی پرنده خدمت رسانی سازمان آتش نشانی مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری در شهر قزوین به دلیل گودبرداری غیراصولی و ریزش بخشی از سازه توسط آتش نشانان خبر داد.

یاسر شکوری اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو شدند + تصاویر
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو + تصاویر