Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:20:00 GMT

شاعر فوتبال پس از آزادی از زندان چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۸۷۵۸

شاعر فوتبال پس از آزادی از زندان چه گفت؟

مهاجم بازنشسته برزیلی پس از آزادی از زندان برای نخستین بار مصاحبه کرد.

به گزارش مشرق، رونالدینیو که اکنون در هتلی در پاراگوئه در حبس خانگی به سر می برد برای نخستین بار پس از آزادی از زندان با رسانه ها صحبت کرد. بازیکن بازنشسته برزیلی در یک مصاحبه اختصاصی با ABC درباره سفرش به پاراگوئه گفت: به خاطر قراردادهایی که توسط برادرم تنظیم شده بود به این کشور سفر کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدیر برنامه من است.

بیشتر بخوانید:

اولین درخواست رونالدینیو در حبس خانگی

مهاجم پیشین بارسلونا در مورد پاسپورت غیرقانونی اظهار کرد: زمانی که متوجه شدیم مدارکمان جعلی است شگفت زده شدیم. پس از آن تمام تلاش مان را کردیم تا با دادگاه همکاری کنیم. همه چیز را توضیح دادیم و کار را برای قاضی آسان کردیم.

ستاره سابق تیم ملی برزیل پس از مشخص شدن پاسپورت جعلی اش به زندان فرستاده شد. او در این رابطه اظهار کرد: ضربه سختی بود. هرگز تصور نمی کردم در چنین شرایطی قرار بگیرم. تمام دوران زندگی ام به دنبال رسیدن به بالاترین سطح حرفه ای بودم و می خواستم با فوتبالم مردم را شاد کنم.

رونالدینیو در ادامه افزود: پرواز برگشت ما به برزیل برای هفتم مارس بود چون باید به تولد پسرم می رسیدم. سپس آن اتفاق ها رخ داد. تمام کسانی که در زندان آگروپاسیون بودند با من به مهربانی رفتار کردند. با هم فوتبال بازی کردیم، از من امضا و عکس گرفتند. این بخشی از زندگی من است. خیلی از انسان ها مانند من لحظات سختی را سپری کردند.  

بازیکن سابق میلان به دادگاه پاراگوئه اشاره کرد و گفت: امیدوارم دادگاه تمام مدارک ما را تایید کند و  بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن از این شرایط خارج شویم.

رونالدینیو درباره نخستین کار پس از آزادی اظهار کرد: مادرم را خواهم بوسید چون روزهای سختی را از شروع فراگیری ویروس کرونا گذرانده است. سپس باید شرایط را سر و سامان بدهم و به جلو گام بردارم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس فوتبال رونالدینیو زندان برزیل پاراگوئه پس از آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه

امروز پنجشنبه ۳۰ فررودین ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

محصول  نرخ
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
سکه تمام طرح قدیم ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
نیم سکه بهار آزادی ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
ربع سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان 
طلای ۲۴ عیار ۵ میلیون و ۹۹ هزار تومان 
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • دعایی: لطفاً یک نوآوری علمی مهم از حوزه نجف نام ببرید! / سروش محلاتی: در حوزه نجف هیچ کس به خاطر اظهار نظر، احضار نمی شود
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند