Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان، «محمد حمیدی»  در جلسه تنظیم بازار گرگان اظهار کرد: بازار گرگان از کشور متأثر است و لذا باید در ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری هایی داشته باشیم که قابل اجرا باشد.

فرماندار گرگان ادامه داد: نظارت پلیسی بر بازار جواب نمی دهد و در حوزه نظارت نه این میزان جمعیت برای نظارت بر بازار وجود دارد و نه این اقدام به صلاح جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی با بیان اینکه صنوف باید ناظر برعملکرد خود باشند، ابراز داشت: در حوزه ارز و سکه نظارت خوبی در کشور حاکم است جامعه افزایش قیمت و یا کاهش قیمت ارز و سکه را می پذیرید و باید شرایطی در بازار ایجاد کنیم که افزایش و یا کاهش قیمت های کالا برای بازار پذیرفتنی باشد و متأسفانه اینگونه نظارت جز در برخی اقلام در سامانه ثبت توزیع کالاها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کالاهای خوراکی تولید کننده، عمده فروش و خرده فروش وجود دارد و اگر فاکتور خرید وجود داشته باشد نظارت آسان تر می شود.

فرماندار گرگان با بیان اینکه تیم های نظارتی باید روش نظارتی خود را اصلاح کنند، متذکر شد: تیم های نظارتی از تجریبات هم استفاده کنند و با بهره گیری از این تجربیات دستورالعملی مشترک بین تعزیرات، اصناف، بهداشت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت برای نحوه نظارت ایجاد کنند.

حمیدی گفت: نگاه به بازار نمی تواند چکشی باشد و باید هدفمند و بدون تعارف کار خود را انجام دهیم.

وی به افزایش ۱۰ درصدی قیمت آش و حلیم اشاره کرد و افزود: زولبیا و بامیه در گرگان تنها به صورت درجه یک و با نرخ قیمت ۱۹ هزار تومان توزیع شود و برای زولبیا و بامیه درجه یک باید تا پایان هفته اتحادیه با نظارت صنعت، معدن و بهداشت دستورالعمل ساخت بنویسد و ابلاغ کند و این مهم مبنای نظارت بازرسان قرار گیرد.

48

کد خبر 1381867

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان

آفتاب‌‌نیوز :

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (۳۰ فروردین) بازار طلای تهران به ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ربع سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان قیمت خورد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به ۲ هزار و ۳۷۹ دلار رسید.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟