Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:33:26 GMT

ورود ۲۰۰ دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی به منطقه ۲

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۸۸۶۸

ورود ۲۰۰ دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی به منطقه ۲

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ با اشاره به رویکرد مدیریت منطقه در استفاده از تکنولوژی‌های نوین و توسعه حمل و نقل عمومی پاک گفت: توسعه حمل و نقل عمومی پاک و انسان محور از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند تا حد قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک تأثیرگذار باشد.

وی افزود: بر همین اساس در تداوم توسعه مسیر دوچرخه سواری، طرح شروع به کار اسکوتر برقی برای نخستین بار در تهران در منطقه ۲ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کشت پور این طرح با ۲۰۰ دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی توسط بی دود به صورت پایلوت در سعادت آباد و شهرک غرب اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۲ گفت: با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی و شیب معابر در برخی از خیابان‌های منطقه، دوچرخه سواری برای شهروندان را دشوار کرده است که این مشکل به زودی با ورود اسکوتر برقی رفع خواهد شد.

وی گفت: ایجاد زیرساخت مناسب جهت استفاده از دوچرخه و تکنولوژی‌های جدید در حمل و نقل عمومی راهکار حرکت شهر تهران به سمت حمل و نقل عمومی پاک است.

کشت پور در ادامه با اشاره به اینکه منطقه ۲ با راه اندازی ۲۷ ایستگاه دوچرخه‌های بی دود و توسعه مسیر دوچرخه سواری پیشگام در توسعه حمل و نقل عمومی پاک است گفت: با توجه به سهم ۴۰ درصدی منطقه از دوچرخه‌های اشتراکی توانسته‌ایم نقش مؤثری در توسعه حمل و نقل پاک و انسان محور داشته باشیم.

کد خبر 4911097

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول کشت پور دوچرخه سواری معابر شهری ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شیوع کرونا شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه شبکه شاد سیدابراهیم رئیسی شهر تهران آموزش مکمل ترافیک محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی حمل و نقل عمومی پاک توسعه حمل و نقل اسکوتر برقی منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد اظهار داشت: از مجموع ۷۳۰ دستگاه ناوگان، ۲۲۳ دستگاه ناوگان باری، ۴۹۱ دستگاه ناوگان اتوبوسی و۱۶ دستگاه سواری مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند که از این تعداد ۱۳۴ دستگاه به کمیسیون های مربوطه جهت رسیدگی ارجاع داده شدند. 

وی افزود:این طرح با هدف بازدارندگی ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی ، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای ، توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در پایانه های مسافربری، پاسگاه های پلیس راه و در طول محورهای مواصلاتی در ایام اجرای طرح نوروزی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافربری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی در دستورکار قرار دارد.

کرد گفت:در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل ،کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالا‌های بدون بارنامه و کنترل تناژ بار انجام گردید.

وی در پایان یادآورشد:نتایج حاصل از این گشت‌ها جمع بندی و با شناسایی تخلفات، موارد به کمیسیون‌های حمل و نقل ارجاع می‌شود تا براساس قانون و دستورالعمل‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند