Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین نیرومند مدیر عامل اسبق سینمای انقلاب و دفاع مقدس درباره حواشی پیش آمده برای سریال "زیرخاکی" گفت: به عقیده من باید این مساله که برخی بازیگران با رفتارهای نامتعارف هزینه و زحمات گروهی از هنرمندان را تحت الشعاع قرار می دهند، باید بنیادی حل شود‌. باید حراست سازمان همچنین تهیه کننده دقت داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین نیرومند مدیر عامل اسبق سینمای انقلاب و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  درباره حواشی پیش آمده برای سریال "زیرخاکی"  گفت: به عقیده من باید این مساله که برخی بازیگران با رفتارهای نامتعارف هزینه و زحمات گروهی از هنرمندان را تحت الشعاع قرار می دهند، باید بنیادی حل شود‌. باید حراست سازمان همچنین تهیه کننده دقت داشته باشند.


وی ادامه داد: به نظرم تعهدات افراد برای بازی در یک مجموعه مناسب نیست. میلیاردها هزینه می شود و باید تعهدات سفت و سخت تری در نظر گرفته شود. اشتباهات ما در حوزه تولید نیز وجود دارد چرا باید صحنه هایی گرفته شود که با اصلاحات مواجه شود و حذف شود و در نهایت هزینه مالی بسیاری هدر می رود.


نیرومند در ادامه گفت : من به درایت مدیران سازمان برای عدم توجه به حاشیه ها تبریک می گویم و موافق پخش سریال هستم زیرا میلیاردها هزینه شده و نباید کاری که بر اساس پژوهش و تحقیق آماده شده به دلیل کار غیر متعارف یک فرد پخش نشود.


وی که خود هنرمند کاریکاتوریست است درباره  قسمتهای  پخش شده سریال گفت: اظهار نظر درباره سریال اقای سامان با گذشت قسمت های اولیه سریال  خیلی تخصصی نیست . اما در همین قسمت اول دیالوگ هایی که رد و بدل می شود چندان شوخی های کمیکی نیست . سریال طنز نیاز به شوخی نویسی مناسب دارد و انتظار می رود لبخند به لب مخاطب بنشاند امیدوارم در قسمت های بعد توفیق در این بخش حاصل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از مسافران خواست با توجه به احتمال سقوط سنگ، از توقف در حاشیه جاده کوهستانی کرج - چالوس خودداری کنند و گفت: توقف خودروها در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است.

وی مطرح کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری و باد شدید در البرز، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند. سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، به همراه داشتن لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان است.

کد خبر 6084284

دیگر خبرها

  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه