Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش با ارسال دستورالعملی ضوابط و سهمیه جذب سرباز معلم‌ها را به ادارات کل آموزش‌وپرورش هر استان ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزش و پرورش، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در راستای سیاست جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مأمور به آموزش‌ و پرورش با صدور دستورالعملی سهمیه هر استان را به تفکیک مشخص و به استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این دستورالعمل استان‌ها می‌توانند با رعایت ضوابط مندرج در شیوه‌نامه و بر اساس سهمیه تعیین‌شده نسبت به جذب نیروهای سرباز معلم اقدام کنند.

بر اساس این گزارش دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی با اولویت کارشناسی ارشد، نداشتن مهر غیبت در دفترچه آماده‌ به‌ خدمت و تاریخ اعزام در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور، به‌کارگیری در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و ... از شرایط جذب مشمولین این طرح است.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل سرباز سرباز معلم آموزش وپرورش سرباز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره برگزرای آزمون‌های استخدامی در سال جاری، اظهار کرد: امسال حداقل سه آزمون استخدامی برای آموزش و پرورش و ایثارگران داریم که ثبت‌نام آن از سال گذشته شروع شده بود. یک آزمون فراگیر هم برای دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهیم کرد که یکجا برگزار می‌شود.

وی درباره تعداد استخدام‌ها گفت: باید ببینیم در بودجه چه تعدادی را پیش‌بینی می‌شود تا طبق آن عمل کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام خواهد شد، زیرا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی جدید تاسیس شده و آموزش و پرورش هم در مناطق کمتر توسعه یافته اهمیت دارد بنابراین بیشترین جذب در این دو بخش انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • چرا ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ابلاغ نشده است؟
  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند