Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@05:12:19 GMT

سقوط اسکلت فلزی بر روی دو کارگر جوان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۹۹۳۹

سقوط اسکلت فلزی بر روی دو کارگر جوان

خبرگزاری میزان- سقوط اسکلت فلزی ساختمان در حال احداث بر روی دو کارگر جوان، آتش نشانان را به خیابان برزیل کشاند. تاریخ انتشار: 16:01 - 08 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۲۰۹

خبرگزاری میزان -  در پی سقوط سازه‌های فلزی ساختمان در حال ساخت بر روی دو کارگر جوان و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت ۱۰:۴۴ امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹ نیرو‌های ایستگاه ۴۳ و نجات ۱۸ را به محل حادثه در خیابان برزیل شرقی، خیابان لاهیجانی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تاثیر کرونا بر مواد مخدر؛ از افزایش قیمت تا تغییر الگوی مصرف

نعمت محمدپور افسر آماده منطقه۲ عملیات که فرماندهی عملیات را بر عهده داشت گفت: در محل حادثه یک ساختمان نیمه کاره مشاهده شد که دو کارگر هنگام کار، بر اثر سقوط اسکلت فلزی ساختمان و مقدار زیادی آهن دچار مصدومیت شده و زیر ده‌ها کیلو آهن گرفتار شده بودند.

محمدپور ادامه داد:آتش نشانان به سرعت ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و با استفاده از تجهیزات نجات و وسایل هولماترو، هر دو کارگر ۲۳ و ۳۴ ساله را از زیر آهن‌ها خارج کرده و جهت مداوا و انتقال به مراکز درمانی به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند.

در پایان نیرو‌های عملیاتی پس از ارائه تذکرات لازم ایمنی به کارگران و تحویل محل حادثه به مالک و عوامل انتظامی به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های مربوطه مراجعه نمودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی حادثه دو کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول روابط عمومی آتش نشانی سبزوار گفت: در حادثه آوار یک ساختمان قدیمی که ساعتی پیش رخ داد، دو کارگر مصدوم شدند.

محمد همتی افزود: آتش نشانان که از ۳ ایستگاه به محل اعزام شدند و عملیات خود را آغاز کردند و هر دو مصدوم را با استفاده تجهیزات تخصصی نجات در ارتفاع به سطح منتقل و تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • جان باختن کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه
  • قتل زن جوان درپی اختلافات خانوادگی در لواسان
  • ماجرای سقوط زن جوان از پشت بام؛ قتل یا حادثه؟!
  • کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه جان باخت
  • اعتراف مرد جوان به قتل همسرش در پشت‌بام
  • اعتراف مرد خارجی به قتل همسرش در پشت‌بام
  • مرگ مشکوک مرد جوان در انفجار گاز شهری
  • مرگ مشکوک مرد جوان در انفجار گاز شهری | کشف آثار بریدگی روی جسد | مقتول تازه همسرش را طلاق داده بود