Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده سریال «بچه مهندس» گفت: قرار بود دو قسمت ابتدایی فصل ۳ را در لا فلش بک‌ها ببینیم، اما نظر کارگردان این بود که ابتدا فصل دو را تمام کنیم و بعد وارد فصل سه شویم.

«حسن وارسته» نویسنده فصل دو و سه سریال «بچه مهندس» درباره دو قسمت ابتدایی این سریال و بازخورد مخاطبان گفت: فکر نمی کردیم دو قسمت اول تا این اندازه بازخورد داشته باشد و خداراشکر تا الان و با پخش تنها دو قسمت ابتدایی بازخوردهای خوبی از سمت مخاطبانمان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که اغلب مخاطبان انتظار داشتند تا از قسمت اول «روزبه حصاری» را در قالب جوانی «جواد» ببینند، اما او تا قسمت سوم حضوری نداشت، نیز بیان داشت: می خواستیم حضور روزبه حصاری در تعلیق باشد. منتهی به لطف فضای مجازی همه چیز لو رفت و همه هم می دانستند که حصاری نقش جواد را بازی می کند.

وارسته درباره چرایی عدم حضور روزبه حصاری از همان قسمت اول با توجه به سبکی که در فصل دو این سریال پیاده شد، گفت: در فصل قبل یک فصل میانی داشتیم که ورود جواد به دانشگاه و ثبت نام او بود و آن زمان از لحاظ تولیدی به ضبط این سکانس ها نرسیدیم و هم اینکه آنقدر فرصتمان کوتاه بود که دیدیم آنطور که دلمان می خواهد نمی توانیم قصه را بنویسیم و به آن بپردازیم.

جدول و فیلم ساعت بازپخش و تکرار سریال های ماه رمضان

برای همین هر چه حساب کردیم دیدیم الان فصل سوم زندگی جواد است و او الان از یک خانه کوچکتر به دنیای بزرگتر پا گذاشته است و باید فصل نوجوانی اش را تمام کنیم و بعد وارد جوانی شویم.

وی ادامه داد: قرار بود دو قسمت ابتدایی فصل ۳ را در شکل دیگری لا به لای فلش بک ها ببینیم اما نظر کارگردان این بود که ابتدا فصل دو را تمام کنیم و بعد وارد فصل سه شویم که بعدها دیدیم که درست گفتند چون بازیگرهایمان تغییر کرده اند و دچار پرش می شویم./فارس

اعتراض جواد مخفی سریال بچه مهندس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بچه مهندس فصل دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. در هر قسمت مخاطبان شاهد کل کل های نورالدین و سیروس هستند و در این قسمت نورالدین روایت متفاوتی از سریال مختارنامه را مطرح کرد.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال