Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@11:04:49 GMT

بررسی موانع بارسایی شدن نیمار

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۰۲۱۹

بررسی موانع بارسایی شدن نیمار

بارسلونا برای جذب نیمار باید ۵۰۰ میلیون یورو در مجموع هزینه کند و این قطعا مانعی بزرگ در راه بازگرداندن ستاره برزیلی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از مارکا، جوزپ ماریا بارتومئو می خواهد در آخرین سال ریاستش بر بارسلونا، این باشگاه فاتح لیگ قهرمانان شود و او به خوبی می داند برای کسب این افتخار، به نیمار نیاز مبرمی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازگشت نیمار ، بازیکنان کلیدی بارسا از جمله مسی، پیکه و سوارز خوشحال خواهند شد و هواداران نیز سرحال تر از قبل خواهند بود.

مشکل اول انتقال نیمار به بارسا هزینه انتقال بالای اوست. ایجنت پیشین نیمار، واگنر ریبیرو روز شنبه اعلام کرد که قیمت کنونی نیمار، ۱۶۴ میلیون یورو است.

بدون شک این قیمتی است که بارسلونا اکنون قادر به پرداخت آن نیست زیرا بحران کرونا و زیان های اقتصادی که به تیم ها وارد کرد، باعث شده تا باشگاه کاتالان شرایط مالی پیچیده ای پیدا کند.

مانع دوم، دستمزد بالای این بازیکن است. نیمار ۷۰ میلیون یورو ناخالص در هر فصل از پی اس جی دریافت میکند.

این رقمی است که بارسلونا به هیچ وجه نمی تواند آن را پرداخت کند، چون بودجه آنها برای پرداخت این دستمزد بالا کافی نیست، پس چاره ای نمی ماند جز اینکه نیمار از دستمزد خود بکاهد. توافق بر سر این مساله نیز کار ساده ای به نظر نمی رسد.

در حال حاضر شواهد نشان می دهد که هزینه کلی انتقال نیمار به بارسا با قراردادی ۵ ساله، چیزی حدود ۵۰۰ میلیون یورو خواهد بود!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیمار بارسلونا بارسلونا پاری سن ژرمن نیمار میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب ال‌کلاسیکو را به رئال باخت تا از قهرمانی لالیگا قطع امید کند. در صورت پیروزی، فاصله به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کرد و در 6 هفته باقی‌مانده هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد ولی جبران فاصله یازده امتیازی بسیار بعید است.

بارسا حالا باید مراقب باشد جایگاه دومی را از دست ندهد چرا که دوم شدن در لالیگا یعنی قطعی کردن حضور در سوپرجام اسپانیا که سود مالی خوبی برای این تیم دارد.

بزرگترین تهدید کننده بارسلونا دیگر تیم کاتالان یعنی خیروناست که در عین شگفتی تنها دو امتیاز با بارسا فاصله دارد (70 بارسا، خیرونا 68). خیرونا تا اینجا سهمیه اروپایی خود را قطعی کرده (لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا) و در تلاش است حضورش در لیگ قهرمانان را مسجل کند.

برای بارسا و خیرونا 6 بازی دیگر باقی‌مانده که هر کدام مثل یک فینال هستند.

بارسا دوشنبه بعد میزبان والنسیاست و سپس باید به زمین خیرونا برود که یک بازی بسیار کلیدی خواهد بود. بارسا در ادامه باید در مونتجوئیک برابر سوسیداد قرار بگیرد و بعد به زمین آلمریا برود. بازی برابر رایو و سویا نیز آخرین مصاف‌های بارسا در فصل جاری هستند.

لاس پالماس (بیرون خانه)، بارسا (خانه)، آلاوس (بیرون خانه)، ویارئال (خانه)، والنسیا (بیرون خانه) و گرانادا (خانه) نیز حریفان بعدی خیرونا هستند و باید دید کدام تیم رتبه دوم را کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • بارسلونا در اضطراب: الان وقت ال‌کلاسیکو نبود