Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی مطابق با استانداردهای بین المللی و چشم اندازی 20 ساله از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، نخستین جلسه بازدید و بررسی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور سرپرست و دبیرکل فدراسیون و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و کارشناسان و طراحان برگزار شد و مقرر شد طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی مطابق با استانداردهای بین المللی و چشم اندازی 20 ساله از هفته آینده آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از درخواست مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون از حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی و موافقت و دستور پیگیری وی، عصر امروز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه در جلسه ای با حضور ناظمی سرپرست، شهزاد کیانی دبیرکل فدراسیون و مدیران و کارشناسان و طراحان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و شرکت ماهر به عنوان ناظر، پروژه احیا و بازسازی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که پس از بحث و بررسی مقرر شد از هفته آینده طرح بازسازی و احیای پیست اتومبیلرانی آزادی مطابق با استانداردهای بین المللی و چشم اندازی 20 ساله از هفته آینده با حضور کارشناسان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین کارشناسان شرکت ماهر و شرکت توسعه آغاز شود.

شرکت ماهر مسئولیت عملیات ساخت و ساز در مجموعه ورزشی آزادی را بر عهده دارد و از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ناظر پروژه بازسازی پیست آزادی خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی بازسازی ورزشی توسعه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی استانداردهای بین المللی پیست اتومبیلرانی آزادی هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند