Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی در مورد حضورش در جلسه امروز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اظهار داشت: جلسه امروز به موضوع رسیدگی به بحث از سرگیری فعالیت های ورزشی در فدراسیون‌های مختلف اختصاص داشت که بنده به نمایندگی از سازمان لیگ فوتبال در این نشست حاضر شدم. نمایندگانی از سایر فدراسیون‌های ورزشی هم در این جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نشست امروز حاضرین در جلسه بحث از سرگیری فعالیت‌های ورزشی را از جمیع جهات با توجه به شرایط موجود بررسی کردند و در نهایت مقرر گردید که ستاد مقابله با کرونا در ورزش در سریع ترین زمان ممکن گزارش خود را برای اخذ تصمیم گیری نهایی برای از سرگیری فعالیت های ورزشی  به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کند و در این ستاد ملی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

256 43

کد خبر 1381927

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور نتانیاهو برای از سرگیری مذاکرات در قاهره و دوحه

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو از رؤسای موساد و شاباک خواسته است تا برای مذاکره در خصوص آتش‌بس در غزه به دوحه و قاهره سفر کنند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو امروز (جمعه) پس از پایان نشست کابینه خود از رؤسای موساد و شاباک خواست تا برای گفت‌وگو با مقامات این دو کشور و از سرگیری مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا، به دوحه و قاهره سفر کنند.شبکه 12 رژیم اسرائیل در این باره گفت که «رونین بار» رئیس سرویس امنیت داخلی (شاباک) به قاهره و «دیوید بارنیا» رئیس موساد به دوحه خواهند رفت.

در ادامه گزارش این شبکه آمده است: «نتانیاهو به هر دو طرف دستور داده است که مذاکرات در چارچوب دستوری که دفعه قبل داده شده بود انجام شود، اما می‌توانن خلاقیت را نشان دهند».به گزارش این شبکه، نتانیاهو حاضر به انعطاف در مذاکرات نبود، اما نظر وزرای حزب لیکود در کابینه خلاف او است.پیش از این دولت قطر گفته بود که مذاکرات میان حماس و اسرائیل همچنان جاری است، هرچند دو طرف یکدیگر را به شکست مذاکرات غیرمستقیم در دوحه متهم می‌کنند.

شبکه ۱۲ عبری چهارم فروردین گزارش داد که هیأت مذاکره کننده تل آویو در دوحه قطر را به مقصد تل آویو ترک می‌کند. هم زمان شبکه خبری الجزیره نیز گزارش داد که حماس پیشنهاد داده ۱۰۰ اسیر اسرائیلی در مرحله اول در ازای اتمام دائمی جنگ، خروج نظامیان اسرائیلی و بازگشت ساکنان غزه به منازلشان آزاد شوند. منابع مطلع به الجزیره گفته‌ بودند که اسرائیل با درخواست حماس برای اتمام جنگ و خروج نیروها از غزه مخالفت کرده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دستور نتانیاهو برای از سرگیری مذاکرات در قاهره و دوحه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • ارومیه مهیای جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی می شود
  • خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی رتبه اول را کسب کرد
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • کسب رتبه اول خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳