Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته استیناف بالاخره رأی خود در مورد پرونده دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 18:49 - 08 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۵۰۸۷

خبرگزاری میزان - مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران، نتیجه پرونده دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس و جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی سپاهان تایید شد تا اعتراض سپاهانی‌ها به این حکم، نتیجه‌ای نداشته باشد.

از طرفی، جریمه ۱۵۰ میلیونی باشگاه سپاهان هم مورد تایید قرار گرفت. با اعلام دادرس، همچنین کمیته استیناف رای به ملغی شدن محرومیت تماشاگران سپاهان داد و تیم اصفهانی می‌تواند در بازی بعدی می‌تواند از حضور تماشاگران خود بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: رسول پناه: نامه شرکت آتیه داده‌پرداز توهین به حرمت پرسپولیس بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سپاهان کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال ایران از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

تا به حال تیم مهرام، شهرداری گرگان و ذوب آهن به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کردند. برنده دیدار پنجم تیم‌های طبیعت و نفت آبادان نیز به این مرحله صعود می‌کند.امکان تغییر برنامه این رقابت‌ها با توجه به حضور تیم شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ غرب آسیا وجود دارد.

برگزاری جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی با حضور داوری

جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!