Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:15:23 GMT

جامع‌ترین کاربری برای پادگان ارتش تهیه می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۱۸۶۱

جامع‌ترین کاربری برای پادگان ارتش تهیه می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: با تلاش همکاران فنی و متخصص در حوزه نظام مهندسی جامع‌ترین کاربری را برای پادگان ارتش تهیه و ارائه خواهیم کرد.

سیدمحمد هاشمی هشتم فروردین در نشست تخصصی نحوه استفاده از اراضی پادگان ارتش در نظام مهندسی ساختمان اردبیل اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل نظام مهندسی ساختمان مکلف شده است تا یک برنامه جامع با کاربری مناسب برای پادگان ارتش و اراضی اطراف آن تعریف کند تا زمینه بهره‌برداری مطلوب و شایسته از این مکان فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: همکاران فنی و متخصص ما در نظام مهندسی با احساس مسئولیت در این حوزه ورود پیدا کردند تا با یک نگاه جامع و فنی نقشه‌ای مناسب و کاربری شایسته برای این مجموعه تعریف کنند تا مسئولان مدیریت شهری بتوانند از این کاربری درست استفاده کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: هرچند تملک و استفاده از این اراضی زمان‌بر شده و مراحل پیچیده‌ای را سپری می‌کند اما امیدواریم در سالجاری با تهیه و تدوین کاربری جامع برای پادگان ارتش بتوان نسبت به تعیین تکلیف این اراضی و مجموعه اقدام کرد.
هاشمی بیان کرد: با پیگیری استاندار اردبیل مراحل تملک و مدیریت این مجموعه به دست شهرداری اردبیل انجام شده و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده بخش عظیمی از کار عملیاتی و اجرایی شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی باغ پادگان اردبيل نظام مهندسی ساختمان برای پادگان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: بر اساس تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به تعداد ۴ مورد به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و تعداد ۷مورد حکم ماده ۳ به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با حضور پرسنل یگان حفاظت امور اراضی، مدیر جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط در شهرستان دورود به حالت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در مورد قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم از مهمترین اقدامات و اولویت‌های این یگان است.

سرهنگ مسلم مویدی در پایان ضمن تشکر از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان دورود افزود: با توجه به اینکه طبق قانون تشخیص تغییر کاربری به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک هست مردم عزیز فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورند و قبل از هرگونه معامله حتماً از مدیریت امور اراضی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها استعلامات لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ سازمان امور اراضی کشور تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد