Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی این کشور برفراز لبنان به پرواز درآمده‌اند. تاریخ انتشار: 18:51 - 08 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۲۶۱

خبرگزاری میزان - به نقل از المسیره، ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای از نقض حریم هوایی این کشور از سوی هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد که در این بیانیه آمده است: یک هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان بر فراز میس الجبل و همچنین بر فراز مناطقی از جنوب و بیروت و حومه آن و بعبدا و عالیه پرواز کرده و در نهایت حریم هوایی این کشور را به سمت اراضی اشغالی ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بسته شدن حریم هوایی جولان اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی

ارتش لبنان همچنین با اعلام نقض حریم هوایی لبنان از سوی چهار هواپیمای جاسوسی، خبر داده است که این هواپیما‌ها بر فراز بلده الناقوره، بیروت، جنوب لبنان و شهر صیدا و مشغره در بقاع غربی به پرواز درآمدند و سپس هر چهار هواپیما حریم هوایی لبنان را به سمت فلسطین اشغالی ترک کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لبنان رژیم صهیونیستی جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان نقض حریم هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند