Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@23:46:43 GMT

توصیه به بازگشت دانشجویان ایرانی از روسیه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۱۸۹۹

به گزارش فارس، رایزن علمی ایران در پی شیوع بیماری کرونا در روسیه و ابراز برخی نگرانی ها در خصوص احتمال شیوع این بیماری در خوابگاه های دانشجویی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو طی اطلاعیه های قبلی خود به دانشجویان توصیه کرد با ارجحیت بخشیدن به حفظ سلامتی خود، تا پایان اپیدمی و بهبود شرایط به میهن برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور تاکنون تلاش شده است هر هفته یک پرواز و بعضا دو پرواز بین مسکو و تهران برقرار باشد.

با توجه به گسترش جهانی بیماری کووید ۱۹ و ناشناخته بودن بسیاری از ابعاد آن، پیش بینی در خصوص بهبود شرایط فعلی، میسر نیست. به همین دلیل بسیاری از کشورها و از جمله فدراسیون روسیه برای مهار آن، علاوه بر اتخاذ شرایط فوق العاده داخلی، اقدام به بستن مرزهای ورودی خود کرده اند. 
 
بدیهی است هرگونه تصمیم گیری در خصوص زمان بازگشایی مرزهای فدراسیون روسیه نیز برعهده و صلاحدید مقامات ذیربط این کشور است.

از این روی،  تاکید می کند اطلاعیه های سفارت صرفا حاوی توصیه هایی عمومی برای حفظ سلامتی هم میهنانمان بوده است و مسئولیتی در قبال بازگشایی مرزهای ورودی و زمان بازگشت به روسیه بر عهده سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که دوباره محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل تیم دینامو مسکو قرار گرفت.

محمد قربانی در زمانی که دینامو مسکو با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده و به دنبال کسب پیروزی مقابل اورنبورگ بود، توانست امیدهای تیمش برای بازگشت به مسابقه و رسیدن به نیمه نهایی رقابت‌های روسیه کاپ را زنده کند و یک گل ارزشمند بزند که بی‌فایده بود.

هافبک ایرانی اورنبورگ که در نخستین حضور ثابت خود برای اورنبورگ در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی مقابل اسپارتاک مسکو شده بود، در دقیقه 68 مسابقه امروز هم توانست دروازه دینامو مسکو را باز کند و با فرار به محوطه جریمه حریف‌شان و فرصت طلبی گل اول تیمش را بزند.

یاران قربانی پس از این گل نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند تا در صعود به نیمه نهایی روسیه کاپ ناکام بمانند و دینامو مسکو به روند خوب خود ادامه بدهد.

قربانی در روزی که سپاهان و تیم سابقش موفق به کسب پیروزی در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن شد، توانست دومین گل خود با پیراهن اورنبورگ را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو
  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • تببین پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در میزگرد اعضای شانگهای
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل