Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@08:53:20 GMT

جاده سوادکوه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۲۳۹۵

بر اساس اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه پس از ۶ روز از ریزش کوه محور سوادکوه ساعاتی پیش بازگشایی شد. ناطقان:  ریزش های متداوم که از ۲ اردیبهشت در محور سوادکوه آغاز شده بود به مدت ۲ روزادامه داشت.

طبق گفته های رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میزان ۵۰ هزار تن سنگ و شن بر اثر ریزش پیاپی کوه به سطح جاده سرازیر شد که بازگشایی این مسیر را تا به امروز به طول کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حال حاضر هر ۲ مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه در شرایط عادی قرار دارد و تردد به آرامی در این مسیر انجام می شود.

جاده ۷۹ یا سوادکوه جاده‌ای است که مازندران را در یک محور ۲۵۰ کیلومتری از طریق شهرهای سوادکوه و فیروزکوه به استان تهران متصل می کند. منبع: ایرنا برچسب ها: جاده سوادکوه ، بازگشایی ، مسدود

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جاده سوادکوه بازگشایی مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از بازگشایی جاده پلدختر به خرم‌آباد در دو روز آینده خبر داد. - اخبار استانها -

رضا اکبری در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر، اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر آسیب‌های آب‌شستگی، ریزش سنگ و ورود گل‌ولای را به این محور وارد کرده‌ است.

وی اضافه کرد: ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد مستقر است و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی و برقراری تردد عادی در این محور هستند.

ریزش کوه در محور پلدختر- خرم‌آباد/ اسکان 61 مسافر در معمولان

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: عملیات خاک‌ریزی تا چند روز دیگر در محور خرم‌آباد به پلدختر ادامه دارد تا راهداران بتوانند عرض کافی را برای این نقطه ایجاد کنند.

وی بیان کرد: تردد در محور پلدختر به خرم‌آباد ظرف یک تا دو روز آینده برقرار می‌شود و دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب‌ شده و ایجاد حفاظ هم در یک تا دو ماه آینده به‌مرور تکمیل می‌شود.

اکبری گفت: جاده پلدختر به خرم‌آباد در سیل 98 خسارت قابل‌توجهی دیده‌ است که از همان سال سازمان راهداری کشور تعداد زیادی پروژه را در این محور برنامه‌ریزی کرد.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور اعلام کرد: بیش از 10دستگاه پل در محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل سال 98 دچار شکستگی و تخریب شد که این پل‌ها احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: قسمت‌هایی از محور پلدختر به خرم‌آباد به‌طور کامل تخریب شد و آسفالت و روشنایی این محور هم از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده‌ است.

اکبری بیان کرد: حدود 15 کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز است که ما بتوانیم ایمنی این محور را به سطح قابل‌قبول و بهتری برسانیم.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور اضافه کرد: ما سال‌ها است نتوانستیم اعتبار لازم برای احداث 15 کیلومتر در محور پلدختر به خرم‌آباد را نه از منابع ملی و نه استانی تأمین کنیم و اعتبارات بحران هم اختصاص پیدا نکرده‌ است.

وی بیان کرد: امیدواریم با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر به خرم‌آباد رقمی حدود 1000 میلیارد تومان به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

انتهای پیام/646/

دیگر خبرها

  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان