Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: خوشبختانه آمار بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان سیر نزولی دارد. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری عصر امروز در سی و سومین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در محل سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه از همان روزهای نخست شیوع کرونا در کشور، هماهنگی‌های استانی از طریق تشکیل جلسات، شناسایی ظرفیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از اینکه مردم، اصناف و رسانه‌ها همکاری مطلوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند داشته اند گفت: سیاست استان برای کنترل بیماری کرونا، تاکید بر افزایش بیماری‌یابی از طریق توسعه امکانات آزمایشگاهی است.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: خوشبختانه آمار بستری و فوتی های ناشی از کرونا در استان سیر نزولی دارد.

کرونا|افزایش آمار مبتلایان در سودان؛ مرگ 22 نفر تاکنونمرگ 360 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های انگلیس طی 24 ساعت گذشتهتعداد افراد مبتلا به کرونا در ایتالیا به مرز 200 هزار نفر رسید

وی در ادامه نیز با ابراز خرسندی از اینکه آذربایجان‌غربی رتبه دوم مشارکت‌های مردمی در مدیریت کرونا را کسب کرد افزود: وحدت مسئولان و همراهی مردم دو اصل اساسی عملکرد مطلوب استان در مقابله با کرونا محسوب می‌شود.

شهریاری در ادامه با اشاره به مشارکت برجسته خیرین و مردم در کمک به تامین تجهیزات درمانی و پزشکی گفت: خیرین با خرید اقلام پزشکی درمانی به ارزش 30 میلیارد تومان نقش برجسته ای در مدیریت بیماری کرونا در استان ایفا کرده و بر این اساس آذربایجان غربی رتبه دوم مشارکتهای مردمی را کسب کرد.

انتهای پیام/7548/

R7548/P1494/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش ۲۲ درصدی آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق شدگی در فروردین سال جاری خبر داد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار غرق‌شدگی در فروردین سال جاری اظهار کرد: در ماه نخست سال ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱۸ نفر به دلیل غرق‌شدگی مصدوم و فوت شدند و آمار مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در مدت مذکور ۵۴ نفر طی حوادث غرق‌شدگی مصدوم شدند که این آمار رشد ۵۹ درصدی داشته است و ۶۴ نفر نیز فوت شدند که فوتی‌ها نیز رشد ۲ درصدی داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با اشاره به بیشترین تعداد مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی تصریح کرد: بیشترین مصدوم در استان‌های بوشهر با ۱۵ نفر و هرمزگان با ۸ نفر گزارش شده، همچنین بیشترین فوتی‌ها در استان‌های فارس با ۱۱ نفر و اصفهان با ۷ نفر ثبت شده است.

کد خبر 746876

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد