Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:16:18 GMT

کره شمالی به دنبال داشتن مسی!

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۳۵۸

کره شمالی به دنبال داشتن مسی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کره شمالی در جام جهانی ۱۹۶۶ تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و دوباره می‌خواهد مانند گذشته تیم ملی قدرتمندی داشته باشد. این موضوع یکی از اهداف کیم جونگ اون است و هر روز روی آن کار می‌کند.

رهبر کره شمالی برای تیم ملی فوتبال کشورش بودجه جداگانه‌ای اختصاص داده است و به هر بازیکنی که در برنامه اش قرار دارد سالیانه ۱۶۰۰۰ یورو می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ری یو، همسر کیم جونگ اون در این رابطه اظهار کرد: بازیکنان جوانمان را به نحوی تمرین می‌دهیم تا به فوتبالیست‌های مستعدی همچون لیونل مسی تبدیل شوند.

تیم ملی کره شمالی در مرحله مقدماتی منطقه آسیا در گروه H در جایگاه چهارم قرار دارد و باید این استعدادها را پیدا کند تا به خواسته خود برسد و به بهتر شدن عملکرد تیم کمک کند.

یکی از بازیکن مستعد کره شمالی هان کوانگ سونگ بود که از کالیاری شروع کرد، سپس برای پروجا و تیم زیر ۲۳ سال یوونتوس بازی کرد تا این که در ۲۱ سالگی به الدوحیل پیوست.

کد خبر 1382008

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال آسیا لیونل مسی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید

به گزارش “ورزش سه”، سال گذشته با اتفاقات شیرینی برای سعید دقیقی همراه بود. تیم او با ثبت آمارهای خیره‌کننده در لیگ دسته اول، خیلی زود ضمن قهرمانی در این رقابت‌ها سهمیه صعود به لیگ برتر را هم از آن خود کرد تا این مربی جوان و جاه‌طلب با استارتی جالب توجه کار را دنبال کند.

حضور در لیگ برتر اما با تمام حواشی و مشکلاتی که برای او و تیمش همراه بود اما با نتایج گاها جذاب نیز همراه بود؛ کسر ۳ امتیاز در شروع فصل هرچند نگاه بدبینانه‌ای علیه شمس آذر شکل داده بود تا آنها را گزینه اصلی سقوط بنامند اما در ادامه با نتایجی همراه شد که باعث تحسین کارشناسان نیز شد.

پیروزی‌های بزرگ و جاه طلبانه مقابل تیم‌های مس رفسنجان، تراکتور، فولاد خوزستان، سپاهان، ملوان بندرانزلی ، نساجی، آلومینیوم و … در کنار متوقف کردن استقلال، آنها را به عنوان پدیده این فصل معرفی کرد.

سعید دقیقی سال ۱۴۰۲ را با کسب ۱۳ پیروزی، ۹ شکست و ۸ تساوی به پایان رساند تا با میانگین ۱.۵۴ امتیاز در هر بازی، میل به پیروزی و نتیجه گیری را به نمایش بگذارد. سرمربی شمس آذر اما نشان داده که انگیزه زیادی برای اتفاقاتی بهتر در آینده دارد و باید منتظر سال جدید و نتایج او ماند و دید آیا قادر خواهد بود در چالش لیگ برتر نیز موفقیت‌های خود و تیمش را تکرار کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر درآمد دارند؟
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • پرورش مرغ گوشتی در خانه آسان شد!
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • (تصاویر) آبگرفتگی معابر به دنبال بارش‌های سیل آسا در یاسوج
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید
  • قطع راه ۵۰ روستای شهرستان مارگون به دنبال بارش‌های سیل آسا
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت