Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@21:30:28 GMT

اولین مصاحبه رونالدینیو پس از آزاد شدن از زندان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۶۴۶

اولین مصاحبه رونالدینیو پس از آزاد شدن از زندان

نزدیک به دو ماه پیش بود که رونالدینیو و برادرش روبرتو ده‌آسیس به دلیل استفاده از گذرنامه‌های جعلی که در آن ملیت آن‌ها پاراگوئه‌ای درج شده بود، وارد این کشور و در پایتختش دستگیر شدند. او یک ماه پشت میله‌ها بود و بعد از آن هم در حصر خانگی به سر برده که تا هنوز ادامه دارد. رونالدینیو در اولین بازجویی‌ها مدعی شد که این گذرنامه‌ها را در فرودگاه آسونسیون به او برادرش داده‌اند، اما توضیحات آن‌ها برای قاضی پرونده قانع کننده نبوده و به همین دلیل روند تحقیقات برای مشخص شدن دلیل واقعی استفاده آن‌ها از این گذرنامه‌های جعلی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود در صورتی که ثابت شود او عامدانه و با یکسری اهداف خاص مانند پولشویی و کلاهبرداری و ... از این گذرنامه‌ها استفاده کرده، ممکن است ۵ سال حبس برای ستاره سابق بارسلونا در نظر گرفته شود.

رونالدینیو از آن زمان تا کنون با هیچ رسانه‌ای درباره اتفاقات رخ داده صحبت نکرده بود، اما شبکه تلویزیونی آب‌ث کولور پاراگونه توانسته با او در هتل محل اقامتش گفت‌وگویی انجام دهد.

رونالدینیوی ۴۰ ساله در این باره گفت: زمانی که فهمیدیم گذرنامه‌های‌مان قانونی نیستند، شوکه شدیم. از آن زمان به بعد تمام تلاش‌مان را برای همکاری با سیستم قضایی پاراگوئه جهت مشخص شدن حقایق انجام داده‌ایم. از آن روز تا به امروز ما همه چیز را توضیح داده‌ایم و هر کاری که از ما خواسته شده بود، انجام دادیم.

رونالدینیو درباره حس خود زمانی که به او خبر دادند باید به زندان برود هم گفت: ضربه سنگینی بود. من هرگز تصور نمی‌کرد که به چنین دردسر بیفتم. در تمام عمرم سعی کرده‌ام که به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن زندگی کنم و با بازی‌هایم مردم را سرگرم و خوشحال کنم.

دوران حبس برای رونالدینیو اگرچه سخت، اما خالی از لطف هم نبود. او در آنجا دوستان زیادی برای خودش پیدا کرد که با آن‌ها توانست فوتبال بازی کند. شاید به همین دلیل است که او می‌گوید با وجود بازداشت و زندانی شدنش در پاراگوئه، از مردم این کشور کینه به دل ندارد. او همچنین گفت: اعتقادات مذهبی‌اش به او کمک کرده که روز‌های سخت اخیر را سپری کند.

رونالدینیو افزود: من از همان اولین روزی که وارد این پاراگوئه شدم تا به امروز خونگرمی، محبت و احترام تمام مردم این کشور را احساس کرده‌ام و بابت این موضوع بسیار قدردان آن‌ها هستم. من اعتقادات خودم را دارم و همیشه برای اینکه کارهایم درست شود، دعا می‌کنم. امیدوارم این وضعیت هم هرچه زودتر به پایان برسد.

ستاره پیشین بارسلونا سپس به دردسر‌هایی که شیوع ویروس کرونا برای فوتبال دنیا ساخته است اشاره داشت و در پاسخ به این سؤال که اولین کارش بعد از آزادی از پاراگوئه چه خواهد بود گفت: اولین کاری که انجام خواهم داد این است که می‌روم و صورت مادرم را می‌بوسم. او این در مدت خیلی عذاب کشیده و به خاطر شیوع کرونا هم مجبور بوده در خانه‌اش بماند. بعد از آن به فکر جبران ضربه‌هایی خواهم بود که این وضعیت به وجود آورده است و با قدرت و ایمان به زندگی ادامه دهم.

وکلای رونالدینیو پیش از این مدعی شده‌اند که گذرنامه جعلی که در هتل محل اقامت رونالدینیو کشف شد، هدیه‌ای از سوی یک اسپانسر محلی بوده و خود او هم خبر نداشته که مرتکب چه تخلفی می‌شود. سال گذشته گذرنامه‌های برزیلی و اسپانیایی رونالدینیو به خاطر درگیری‌های حقوقی‌اش با دولت برزیل و بدهی چند میلیون دلاری‌اش به دولت کشورش ضبط شده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رونالدینیو فوتبالیست پاسپورت جعلی پاراگوئه زندان پارسی خبر گذرنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند چیلاورت از وینیسیوس: بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است

سنگربان سابق و مشهور فوتبال پاراگوئه واکنش عجیبی به احساساتی‌شدن وینیسیوس جونیور نشان داد

طرفداری | روز گذشته (دوشنبه) و در جریان کنفرانس خبری پیش از دیدار اسپانیا و برزیل، وینیسیوس جونیور پس از مواجه‌شدن با سوال یکی از خبرنگاران راجع به نژادپرستی، نتوانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد و به گریه افتاد.

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم 

خوزه لوئیز چیلاورت، سنگربان سابق پاراگوئه که در بین علاقمندان فوتبال چهره‌ای شناخته‌شده به حساب می‌آید، به ویدیوی اشک‌ریختن وینیسیوس واکنش تندی نشان داد و نوشت:

وینیسیوس نان اشک‌هایش را می‌خورد، انگار سیرک است! خود او بیشتر از هرکس دیگری به حریفانش توهین و حمله می‌کند. بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است. واکنش چیلاورت به اشک‌های وینیسیوس

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • سقوط آزاد ین
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • انتقاد تند چیلاورت از وینیسیوس: بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • لحظه آزاد شدن دنی آلوز از زندان / فیلم
  • عکس| اولین عکس دنی آلوز پس از آزادی از زندان