Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی سهرابی، مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: به همت گروه جهادی شهدای رسانه نشریه فردای نهاوند دومین سبد کالا به ارزش۷۰ میلیون ریال و در قالب ۵۰ سبد کالا شامل ۵۰۰گرم گوشت گوساله یک عدد پنیر یک کیلویی یک عدد روغن ۵کیلوگرم برنج یک بسته خرما ۲۰۰گرم چای درجه یک و ۱۰ قرصه نان محلی بین ۵۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گروه جهادی شهدای رسانه نهاوند در مرحله اول هم با کمک خیران و موسسه خیریه نیک اندیشان و اهالی رسانه ۱۰۰ سبد کالا به ارزش ۱۶۰میلیون ریال بین نیازمندان توزیع کرد.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: به همت آقای سجاد سیف سردبیر نشریه فردای نهاوند و جمعی از اعضای بسیج رسانه گروه جهادی شهدای رسانه نهاوند تشکیل شد و از ابتدای شروع کرونا در خدمت مردم و محرومان بوده است.

او افزود: گروه جهادی شهدای رسانه نشریه فردای نهاوند با کمک خیران سلامت کاران امام رضا (ع) و مرکز خیریه نیک اندیشان و خیران مقیم تهران وخبرنگاران نزدیک ۵۰ میلیون تومان کمک جمع آوری کرده و صرف خرید لوازم بهداشتی و سبد کالا برای نیازمندان در محله‌های مختلف نهاوند کرده است.

سهرابی بیان کرد: همین گروه خیریه از اسفند کارگاه تولید ماسک راه اندازی و تا ابتدای ماه مبارک رمضان نزدیک ۲۰هزار ماسک تولید کرده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مومنانه ماه رمضان گروه جهادی شهدای رسانه رسانه نهاوند بسیج رسانه سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان