Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@18:01:11 GMT

عکس ؛ کلکسیون جذاب دروازه بان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۴۰۵۳

عکس ؛ کلکسیون جذاب دروازه بان پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ تصویری از کیت های دروازه بانی خود که از گلرهای مشهور گرفته است را به نمایش گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها دوره قرنطینه و تعطیلی فوتبال را در کشورش کرواسی سپری می‌کند، تصاویری را از کیت هایی منتشر کرده که از دروازه‌بانان مشهور دنیا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصاویر کیت گلرهایی چون الیورکان، ون‌درسار، کالاچ و آبیاتی دروازه بان های سابق میلان، رشتو گلر اسبق بارسلونا و وسترفلد گلر هلندی لیورپول دیده می‌شود.

انتشار کلکسیون کیت بازیکنان معروف، چالشی است که بین اهالی فوتبال کرواسی به وجود آمده و رادو نیز به دعوت یکی از دوستانش در این چالش شرکت کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تیم پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵ و ۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند، ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. حنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود. پرسپولیس خود را آماده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک می‌کند.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال