Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:30:47 GMT

تزیین سالاد شیرازی مجلسی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۵۲۰۱

تزیین سالاد شیرازی مجلسی + تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سالاد (salad) فصل یکی از پرمصرف‌ترین سالادهاست که بسته به فصل از سبزیجات و صیفی جات مختلف مانند کاهو، انواع کلم، هویج، گوجه، خیار، پیاز، ذرت، اسفناج، جوانه ها، انواع میوه تشکیل می‌شود و به همین دلیل بسیار متنوع و پرطرفدار است. برای خوشمزه‌تر کردن این نوع سالاد از انواع سس به عنوان چاشنی می‌توان استفاده کرد که بر اساس مواد تشکیل دهنده سالاد و همچنین ذائقه و شرایط جسمی افراد ترکیبات متنوع و متفاوتی پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاد فصل سرشار از ویتامین و فیبر است و یکی از موادغذایی است که شما می‌توانید از آن برای تزیین سفره یا میز غذای خود استفاده کنید.

این نوع سالاد خوشمزه را می‌توان به عنوان پیش غذا، کنار غذا یا بعد از غذا استفاده کرد. افرادی که تحت رژیم کاهش وزن هستند؛ از انواع این سالاد به عنوان غذا استفاده می‌کنند. اگر سالاد را قبل از وعده اصلی میل کنید، با ایجاد سیری نسبی از پرخوری جلوگیری می‌کند، ولی اگرهمراه غذا میل کنید، اشتها را تحریک می‌کند. برای خوشمزه‌تر کردن این نوع سالاد از انواع سس به عنوان چاشنی می‌توان استفاده کرد که بر اساس مواد تشکیل دهنده سالاد و همچنین ذائقه و شرایط جسمی افراد ترکیبات متنوع و متفاوتی پیدا می‌کند.

چنانچه کمی خلاقیت در تهیه سالاد فصل به کار ببرید؛ می‌توانید سالادی خوش‌طعم‌تر و جذاب‌تر را روی میز غذا داشته باشید. اگر به دنبال تزیین‌های زیبا و جدید برای این سالاد مفید و خوشمزه هستید و از تزیینات تکراری خسته شده اید با ما همراه شوید.


نمونه‌هایی از تزیین سالاد شیرازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفره آرایی سالاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت‌ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، مؤسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

این‌برنامه فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۱۶ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

کد خبر 6087403 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی