Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@03:56:12 GMT

۷۰ درصد ناوگان تاکسیرانی شهرها فعال است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۵۴۵۲

۷۰ درصد ناوگان تاکسیرانی شهرها فعال است

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی این شهر فعال است.

بیژن بیژنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی درون‌شهری شهرها از ابتدای اسفندماه تاکنون خبر داد و اظهار کرد: تعطیلی این بخش از ناوگان حمل و نقل عمومی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی سرویس‌های مدارس شهرضا، تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تاکسی‌های درون و برون‌شهری فعال است و تعطیلی یک سوم این ناوگان تا اطلاع ثانوی ادامه پیدا می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا از توزیع بسته‌های بهداشتی بین رانندگان ناوگان، مسافران و کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکلی در تأمین این بسته‌ها و مواد ضد عفونی وجود ندارد.

بیژنی خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون، تمامی ایستگاه‌ها، تاکسی‌ها، و اماکن پرخطر و پرتردد در مقابله با کرونا ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 420669

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومي شهرضا شهردار شهرضا کرونا در اصفهان شهرداری شهر مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی تاکسی رانندگان تاکسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟

بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۰ مرکز آمار از مجموع ۲۶ میلیون و ۳۸۴‌هزار خانوار ایرانی تنها ۲۴‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

آمار رسمی می‌گوید «۷۱ درصد ایرانی‌ها در سال‌های گذشته سفر نرفتند!

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۰ مرکز آمار از مجموع ۲۶ میلیون و ۳۸۴‌هزار خانوار ایرانی تنها ۲۴‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

۸۲‌درصد از سفر‌ها توسط خانوار‌هایی با محل سکونت شخصی یا سازمانی صورت گرفته و تنها ۱۸‌درصد از مسافران افراد مستاجر بوده‌اند.

نتایج نظرسنجی اخیر درباره تعطیلی آخرهفته نشان داد، جامعه با «دو روزه شدن تعطیلی آخرهفته» موافق است و آن را مطالبه می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا مسافر کفاره روزه دارد؟ بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند