Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@19:11:02 GMT

ترندهای استایل که دیگر کاملاً منسوخ شده‌اند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۵۴۸۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 ترندها می‌آیند و می‌روند و این روند طبیعی آن‌هاست، زمانی بود که مردم شلوارهای جین خمره‌ای پیلی می‌پوشیدند، اما اگر آن‌ها را الان بپوشید تیپ شما افتضاح به نظر می‌رسد. یا موهای سیخ سیخی، گوشواره‌های مردانه و هزاران استایل دیگری که مدت کوتاهی جذاب بودند. این که چیزی برای مدت کوتاهی ترند می‌شود و از بین می‌رود مشکل زیادی ایجاد نمی‌کند مشکل این است که حتی بعد از بین رفتن آن ترند بعضی‌ها هنوز آن را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو به چیزهایی می‌پردازیم که زمانی در دنیای استایل مردانه خیلی ترند شدند، اما اگر امروز آن‌ها را بپوشید تیپ شما افتضاح به نظر می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا ابوالقاسم رحیمی انارکی ماهواره نور دعای روز چهارم رمضان خانم ها و آقایان سبک زندگی ویدیو استایل فیلم از مد افتاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس

مشعل المپیک پاریس ۲۰۲۴ پاریس در باغ تویلری پاریس روشن خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴، نقاط مختلف پاریس را برای روشن کردن مشعل المپیک در نظر گرفته بودند، اما به منظور اینکه برای مردم قابل رؤیت باشد، این نماد در نقطه‌ای از باغ تویلری پاریس روشن خواهد شد.

تویلری به دلیل سهولت دسترسی برای عموم و همچنین راحتی تأمین امنیت آن انتخاب شده است. نیروهای امنیتی به طور شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه برای محافظت از مشعل خواهند بود و عموم مردم به لطف مسیرهای پیاده‌روی بلند در اطراف باغ می‌توانند آن را ببینند.

به طور کلی، ایده وجود مشعل المپیک در خارج از استادیوم و در یک فضای عمومی به مدت طولانی مورد بحث بود. در این میان مکان‌های متفاوتی از جمله برج ایفل یا حیاط لوور به عنوان مکان‌های دیدنی پاریسی برای مشعل در نظر گرفته شده بود اما در نهایت این باغ انتخاب شد. اگرچه تصمیم نهایی هنوز به طور رسمی تأیید نشده است اما تویلری مکان نمادین پاریس و معقول‌ترین گزینه است.

تاریخچه پارک تویلری

این پارک در سال ۱۶۶۴ به دستور لویی چهاردهم موسوم به «پادشاه خورشید» طراحی شد و ارتباط نزدیکی با خانواده سلطنتی منقرض شده فرانسه و همچنین انقلاب ضد سلطنتی ۱۷۸۹ دارد.

سازمان‌دهندگان این رویداد بزرگ ورزشی در صدد هستند که بازی‌ها را به گونه‌ای نمادین و متمایز بسازند تا صدمین سالگرد پاریس ۱۹۲۴ را گرامی بدارند. هدف این رویداد این است که اولین بازی‌های المپیک پلاستیکی بدون زباله و یک‌بار مصرف باشد.

در قرن سیزدهم، تویلری چیزی نبود جز یک زمین بزرگ و مکان تنها کارخانه‌های کاشی منطقه، اما کاترین دو مدیسیس، بیوه شاه هنری دوم، چهره آن را کاملاً دگرگون کرد. در سال ۱۵۶۴، ملکه دستور ساخت کاخ تویلری را داد که محل سکونت تعداد زیادی از حاکمان فرانسوی مانند هانری چهارم، لوئی چهاردهم و ناپلئون بناپارت شد. همزمان با این تحولات، یک باغ ایتالیایی در ضلع غربی کاخ ساخته شد. در آغاز قرن هفدهم، نارنجستان و مکانی برای پرورش ابریشم به باغ اضافه شد.

در سال ۱۶۶۴، لویی چهاردهم و وزیرش ژان باپتیست کولبر تصمیم گرفتند سبک باغ مدیسیس را کاملاً تغییر دهند و از منظره‌ساز مشهور آن زمان آندره لو نوتر خواستند تا آن را کاملاً دوباره طراحی کند. معمار این کار را بر عهده گرفت و باغ را به سبک بسیار محبوب فرانسوی آن زمان بازسازی کرد که هنوز هم استفاده می‌شود. طرح‌های آندره لونوتر هنوز دست نخورده باقی مانده‌اند و بازدیدکنندگان هنوز می‌توانند مسیرهای ایجاد شده توسط او را طی کنند. در مرکز کاخ، لونوتر یک مسیر مرکزی بزرگ ایجاد کرد که یک حوض بزرگ گرد در انتهای آن به سمت شرق و یک حوض به شکل هشت ضلعی بود. سپس باغ را با مجسمه‌های مرمری فوق‌العاده که هنوز هم قابل مشاهده است تزئین کرد. در سال ۱۷۱۹ ورودی اصلی با دو مجسمه تزئین شد که هر کدام مرکوری معروف سوار بر اسب بالدار خود را نشان می‌دادند.

کد خبر 739895

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • جزییات جدید از قطع درختان جنگل‌های هیرکانی از زبان یک حقوقدان: تخلف شرکت برق مازندران در ماجرای قطع درختان الیمالات/ حداقل جرم اداره‌کل منابع طبیعی، کوتاهی در انجام وظایف است
  • آنها که با حیوانات مهربانند/ ببینید چطور مردم این حیوانات را نجات می‌دهند / اینطوری انسان‌ترند (فیلم)
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • شورای امنیت: قطعنامه آتش بس غزه الزام آور است
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • مادربزرگ غرغرو؛ پیرزن ۷۵ ساله‌، ترند این روزهای فورتنایت
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است