Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان خواستار خارج کردن بیمارستان غرضی از لیست بیمارستان‌های ریفرال کرونا با توجه به خالی شدن بخشی از ظرفیت بیمارستان‌های عیسی ابن مریم و خورشید از این بیماران شد.

علی اعتصام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: در حال حااضر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد به دلیل کاهش مراجعات بیماران مبتلا به کرونا از لیست بیمارستان‌های ریفرال این بیماری خارج شد اما مراکز درمانی این شهرستان به بیماران مشکوک به کرونا خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان غرضی بستری است

وی با بیان اینکه بیمارستان غرضی با پنج هزار و ۵۰۰ متر پلی کلینیک و ۲۵۰ تخت بیمارستانی هنوز درگیر بیماری کرونا است، تصریح کرد: در حاال حاضر ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری است که اغلب آنها نیز در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به بهبود نسبی شیوع کرونا در استان و کاهش بیماران در دو بیمارستان عیسی ابن مریم و خورشید ضروری است که بیمارستان غرضی از لیست بیمارستان‌های ریفرال بیماران مبتلا به کرونا خارج شود، افزود: باید توجه داشته باشیم که بدهی تأمین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی به روز رسانی شده است و هیچ اعتباری از سوی دولت برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی اختصاص نیافته است.

وی اضافه کرد: همه هزینه‌های بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی از محل بودجه‌های درون سازمانی هزینه شده و دولت بودجه اختصاصی برای این امر به تأمین اجتماعی پرداخت نکرده است.

اعمال جراحی در بیمارستان شریعتی آغاز شد

اعتصام‌پور با تاکید بر اینکه برنامه مدیریت درمان تأمین اجتماعی مبنی بر این است که حداکثر تا نیمه خرداد بیمارستان غرضی را از لیست بیمارستان‌های ریفرال بیماران مبتلا به کرونا خارج کند، ادامه داد: باید توجه داشت که بیمارستان غرضی باید به اقشار کم بضاعت جامعه خدمات رسانی کند و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید به این امر توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعمال جراحی در بیمارستان شریعتی آغاز شده است، افزود: از هفته آینده نیز این اعمال در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) آغاز خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان افزود: دیگر مراکز درمانی و پلی کلینیک‌های تحت پوشش مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان نیز فعالیت خود را آغاز کرده و با افزایش ساعت حضور پزشکان و همچنین فعالیت سامانه نوبت دهی غیر حضوری فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده‌ایم.

ابتلای ۳۵ نفر از کادر درمان تأمین اجتماعی اصفهان به کرونا

وی در خصوص آخرین وضعیت ابتلای کادر درمانی بیمارستان‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی استان اصفهان به کرونا گفت: ۳۵ نفر از کادر درمانی این بیمارستان‌ها به کرونا مبتلا شدند، که تعداد زیادی از این افراد بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

اعتصام‌پور همچنین به اجرای طرح ارسال دارو برای بیمارانی که نیاز مستمر به دارو دارند اشاره کرد و گفت: این طرح به زودی برای بیماران تحت درمان تأمین اجتماعی اجرایی می‌شود.

کد خبر 421076

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان ابتلا به کرونا کادر درمانی بیمارستان غرضی بیمارستان شریعتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان بیماران مبتلا به کرونا مبتلا به کرونا بیمارستان غرضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی

سهیلا پیدا در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار کرد: در واقع رفت و آمد بیماران مبتلا به ام اس به انجمن رو به افزایش است. وی افزود: ۷۰۰ بیمار مبتلا مبتلا به ام اس تحت پوشش این انجمن هستند که ۶۰۰ بیمار از این تعداد دارای پرونده هستند و ۱۰۰ نفر نیز به دلیل درخواست خود آن ها پرونده تشکیل نشده است. پیدا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این بیماری زنان هستند، ادامه داد: اما متاسفانه همسران این افراد بعد از اینکه بیماری آن افزایش می یابد، آن ها را ترک می کنند. وی بیان کرد: وجود یک همراه سرا در استان یکی از نیازهای اساسی این بیماران است و ما به دنبال ساخت این مکان هستیم تا آن را برای بیماران بسازیم. مدیر انجمن بیماران ام اس خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این انجمن پوشینه بزرگسال است و خیران بیماران این انجمن را در این زمینه یاری کنند. وی خاطرنشان کرد: فضای خود انجمن ام اس به هیچ عنوان مناسب نیست به شدت با کمبود فضا مواجه است بطوریکه به عنوان مثال جایی برای صحبت روانپزشک با بیمار و ... وجود ندارد. پیدا تصریح کرد: استرس یکی از عواملی است که سبب می شود تا شدت بیماری افزایش یابد و تعدادی از بیماران ‌در زمینه هایی همچون اشتغال دچار مشکل هستند که به آن ها استرس وارد می شود و در این زمینه باید به این افراد کمک شود./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور