Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سیدحسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: برای حفظ سلامت همکاران و بهره برداران بخش کشاورزی در مقابله با ویروس کرونا اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا سیدحسینی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه مراقبت از سلامت همکاران در اولویت این معاونت است، افزود: جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در مقابله با ویروس کرونا از هان روزهای آغازین شیوع کووید 19 اقدامات پیشگیرانه ای انجام داده که حذف اثر انگشت کارکنان برای ثبت ورود و خروج اداری، حذف کلیه مکاتبات کاغذی اداری، حذف مأموریت های غیرضرور بین شهری و استانی کارکنان، حذف جلسات غیر ضروری و برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس از جمله آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بیان کرد: در راستای قطع زنجیر ویروس کرونا حدود 10 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک،دستکش، ژل و مواد ضدعفونی کننده بین کارکنان جهاد کشاورزی در سطح استان توزیع شده است.
  این مقام مسئول سمپاشی و ضد عفونی کردن ساختمان های اداری استان و شهرستان ها را طی چهار مرحله اقدام مهم دیگر برشمرد و ادامه داد: عدم پذیرش مهمان در مهمانسراها، انجام برخی از خدمات به بهره برداران از طریق فضای مجازی، تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات سررسید شده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و ایجاد کنترل مضاعف در محل ورودی ارباب رجوع به ساختمان های اداری از دیگر برنامه های انجام شده ی باشد.    
  وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: از آنجایی که تولید ماسک در روزهای کرونایی نیازی ضروری به شمار می رود تولید ماسک باهمکاری مرکز آموزش شهید خیابانیان برای کارکنان و تولید ماسک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی توسط صندوق خرد زنان روستایی از جمله اقدامات موثر است.
   
 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه اجرای دستورالعملهای ارسالی کاهش وقت اداری و اجرای دورکاری کارکنان طبق ضوابط ستاد کرونا در دستور کار بوده است، افزود: تهیه و چاپ سه پوسترآموزشی جهت رعایت موارد بهداشتی و نصب در ساختمان های اداری، تهیه چهار نمونه فیلم آموزشی و پخش آن از طریق سامانه فضای مجازی، تهیه پنج کلیپ کوتاه آموزش عمومی و پخش هر روز آن از تلویزیون شهری سازمان و تعطیل کردن مجتمع های ورزشی و رفاهی سازمان در سراسر استان از دیگر اقدامات در راستای جلوگیری از ویروس منحوس کرونا بوده است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد

سرهنگ علی اکبر جعفری  اظهار کرد: دومین کاروان چند وجهی حمایت از سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توزیع شد.

وی افزود: این کاروان شامل ارزاق عمومی، آرد، اسباب بازی، پتو، روفرشی، لوازم بهداشتی، سبد کالا، البسه ورزشی، آب معدنی، پلاستیک ضخیم پوششی، انواع کنسروجات، کفش و دمپایی بود که به مدت سه روز در هفت روستا از مناطق دشتیاری، بمباسری، نوبندیان و توابع بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به زودی پس از فروکش کردن آب‌های سطحی کار ارزیابی خسارات جهت ترمیم و مرمت و بهسازی منازل و سرویس‌های بهداشتی و ترمیم و ایجاد آب بند جدید و موارد عمرانی در دستور کار و برنامه قرارگاه قدس قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان