Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:46:53 GMT

توییت اسرارآمیز کاسیاس؛ سن ایکر وداع می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۶۴۵۹

توییت اسرارآمیز کاسیاس؛ سن ایکر وداع می‌کند؟

توییت عجیب و اسرارآمیز ایکر کاسیاس که چند دقیقه بعد از انتشار توسط او پاک شد، حالا جنجالی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس دیروز بعد از ظهر در حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر، توییتی عجیب و غریب و معماگونه منتشر کرد که چند دقیقه بعد از انتشار، توسط او پاک شد. دروازه‌بان پورتو در این توییت نوشته بود:" این هفته برای من خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به روز خیلی خاصی در زندگی‌ام نزدیک می‌شوم. خاطرات زیادی دارد از ذهنم می‌گذرد. اولین خاطره به روز 12 سپتامبر 1999 برمی‌گردد، زمانی که به عنوان دروازه‌بان اولین بازی‌ام را برای رئال مادرید انجام دادم. 4 روز ... هشتگ یک سال پیش".

 

 

کاسیاس قبلا اعلام کرده بود که بعد از درگیری‌اش با حمله قلبی، پزشکان به او گفته‌اند باید حداقل یک سال منتظر بماند و بعد از آن درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. روز جمعه 12 اردیبهشت دقیقا یک سال از روزی که کاسیاس با حمله قلبی مواجه شد می‌گذرد. به همین دلیل است که به نظر می‌رسد کاسیاس از چند روز قبل قصد داشته به این تاریخ و تصمیمی که باید برای آینده حرفه‌ایش بگیرد اشاره کند. قرارداد کاسیاس با پورتو تا تابستان سال آینده اعتبار دارد ولی با توجه به توییت او به نظر می‌رسد این دروازه‌بان اسپانیایی احتمال خداحافظی‌اش با فوتبال را بیشتر می‌داند.

 

 

کاسیاس در ماه‌های گذشته همیشه سعی کرده خوشبین باشد و روحیه مثبت خود را حفظ کند. او همیشه گفته که دوست دارد زمانی که در کوران مسابقات قرار دارد از فوتبال خداحافظی کند و به همین دلیل است که توییت دیروز او هوادارانش را تا حدی شوکه کرده بود.  توییتی که به فاصله چند دقیقه توسط کاسیاس پاک شد تا خیلی‌ها معتقد شوند او هنوز به تصمیم نرسیده و دچار شک و تردیدهای زیادی است.

 

ایکر کاسیاس تیم ملی اسپانیا پورتو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایکر کاسیاس تیم ملی اسپانیا پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج بود که بامداد روز گذشته همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم امروز ساعت ۱۵ در معراج شهدای تهران، واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود.

پیکر این شهید روز گذشته در حرم حضرت رقیه(س) و حرم حضرت زینب (س) تشییع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225423 برچسب‌ها شهدای مدافع حرم

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدالقدس «بهروز واحدی»
  • آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» برگزار شد + تصاویر
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • وداع با پیکر «بهروز واحدی» اولین شهید راه قدس ۱۴۰۳
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • روستای صخره‌ای میمند، مکانی اسرارآمیز
  • پیکر شهید بهروز واحدی امروز به معراج می رود
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد
  • ازدواج اسرارآمیز پابلو پیکاسو در هشتادسالگی