Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@08:32:31 GMT

جشنواره قرآنی «نور امید» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۷۴۵۶

جشنواره قرآنی «نور امید» برگزار می شود

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شهرداری تهران اقدام به برگزاری جشنواره «نور امید» در رشته های قرآنی تلاوت، خوشنویسی و آیه گرافی کرده و برای توسعه فرهنگ قرآنی و جذب مشارکت حداکثری آحاد افراد جامعه، این جشنواره در بستر فضای مجازی برگزار می شود

به گزارش جماران، شهرداری تهران در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و جذب مشارکت حداکثری آحاد افراد جامعه در بهره مندی از موضوعات و محتواهای روح افزای قرآنی در شرایط بحرانی و شیوع ویروس منحوس کرونا که ضرورت فاصله گذاری اجتماعی را نیز به دنبال داشته اقدام به برگزاری جشنواره قرآنی «نور امید» در فضای مجازی و در چهار رشته (قرائت تحقیق، ترتیل، آیه گرافی و خوشنویسی) نموده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله از کلیه هموطنان گرامی دعوت به عمل می آید با شرکت در این جشنواره ، نور امید قرآن کریم را در بستر فضای مجازی گسترش دهند .

شرکت کنندگان باید هنگام ضبط ویدئو تلاوت گوشی خود را در حالت افقی قرار دهند و قبل از شروع تلاوت نام و نام خانوادگی و شهری که از آن شرکت می کنند را اعلام کنند و بدون بهره گیری از سیستم صوتی و افکت قرائت خود را تصویربرداری کنند.

برای بخش خوشنویسی این جشنواره نیز رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ در نظر گرفته شده است. علاقمندان به شرکت در این رشته نیز می توانند با انتخاب یکی از آیات 17 انعام، 107 یونس، 87 و 88 انبیاء و 77 فرقان آثار خود را تولید کنند و تصویر اثر خود را از طریق نرم افزار سروش و یا تلگرام شماره 09398888589 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. البته در این بخش هر هنرمند مجاز است به تعداد دلخواه آثار خود را ارائه دهد.

بخش سوم این جشنواره «آیه گرافی» است. شرکت تمامی طراحان، آماتور، حرفه ای و عموم مردم در این بخش از جشنواره آزاد است و هر شخص می تواند حداکثر با سه اثر شرکت نماید و استفاده از هرگونه ابزار و تکنیک اعم از مونتاژ، چیدمان، گرافیک، تصویرسازی و غیره نیز مجاز هست. نگارش آیات نیز می تواند به صورت خوشنویسی، دست نویس و یا تایپ باشد. ولی آثار باید فاقد هرگونه امضا، نوشته و یا تاریخ باشد و پیش از این در فضای مجازی منتشر نشده باشد.

شرکت کنندگان در هر سه بخش این جشنواره می توانند آثار تولیدی خود را همراه اطلاعات تکمیلی شامل کدملی و شماره تماس از طریق نرم افزارهای سروش و یا تلگرام به شماره 09398888589 برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و یا با استفاده از هشتک «نور_امید»، «شهر_ همدلی»، «شهر_رمضان» و «با_هم_به_سلامت_میرسیم» و تگ کردن «ghoran_noore_omid» در فضای مجازی منتشر کنند.

نکته قابل توجه این است که حساب اینستاگرامی شرکت کنندگان حتما باید عمومی باشد؛ چرا که مطابق قوانین اینستراگرم، عکس ها و فیلم هایی که در حساب های خصوصی بارگزاری می شود برای عموم قابل رؤیت نیست و داوران این جشنواره نمی توانند آثار آنها را ارزیابی کنند. لذا اگر قصد ندارید حساب فعلی خود را عمومی کنید، پیشنهاد می شود که یک حساب کاربری جدید برای بارگزاری مطالب مربوط به این جشنواره ایجاد کنید و آن را در حالت عمومی بگذارید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شهرداری تهران ماه رمضان نور امید آیه گرافی جشنواره مجازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فضای مجازی نور امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو

به تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «سیل عظیم نیرو‌های گشت ارشاد در پارک دانشجو» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

بر این اساس حتی برخی چهره‌ها نیز دست به تحلیل و ارائه نظر کردند..

این درحالی است که تصویر ادعایی مربوط به سال ۱۳۹۶ است و ارتباطی به این روز‌ها ندارد.

نکته تامل برانگیزتر این است که برخی دیگربا سوءاستفاده از این تصویر، بار دیگر تسویه حساب سیاسی کردند و عکس سال ۹۶ را به علیرضا زاکانی نسبت دادند.

از هفته گذشته که طرح نور توسط نیروی انتظامی آغاز شده است، اخبار غیر دقیق و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است، حتی در روز‌های گذشته کشته شدن یکی از اراذل قمه به دست نیز به عنوان دختر جان باخته در طرح عفاف و حجاب جا زده شده بود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند