Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی اسماعیل‌پور از تاثیر بیماری کرونا بر واحدهای اقامتی و سرگردانی بیش از چهار هزار نیروی کار در این شهرستان خبر داد و افزود: بخش خصوصی و واحدهای اقامتی در چنین شرایطی نیازمند حمایت دولت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه متاسفانه این روزها ویروس کرونا همه واحدهای اقامتی و گردشگری را در شوک فرو برده است، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در آستانه سال نو موجب شد که تمامی واحدهای اقامتی و گردشگری بابلسر از ابتدای اسفند ماه از پذیرش مسافران خودداری کنند و این امر به فعالان حوزه گردشگری ضربه جبران‌ناپذیری وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: هر چند هنوز برآوردی از میزان خسارت وارد شده به حوزه گردشگری این شهرستان صورت نگرفته است اما تمامی متل‌ها، واحدهای اقامتی و گردشگری بابلسر مانند بسیاری از شهرهای ایران در طول این دو ماه که با بیماری کرونا مواجه هستیم خالی مانده و هیچ واحد اقدام به پذیرش مهمان نکرده و تعطیل مطلق بوده و حدود 4 هزار پرسنل این واحدها مرخص شده و سرگردان هستند.

عضو ستاد تسهیلات سفر شهرستان بابلسر خواستار حمایت دولت از فعالان گردشگری شد و تصریح کرد: از تصمیم‌گیران شهرستانی و استانی درخواست داریم کمیته‌هایی برای مساعدت بخش خصوصی تشکیل تا حداقل بخشی از معضلات و خسارت وارد شده در صنعت گردشگری جبران شود.

اسماعیل‌پور یادآور شد: شهرستان بابلسر با داشتن 400 پلاژ، متل و مجتمع و وجود 30 هزار تخت هتلی سالانه پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است.

وی افزود: در حالی که واحدهای گردشگری به‌خاطر بیماری کرونا دو ماه غیرفعال هستند اما آغاز فعالیت تعدادی از اصناف اعلام شده و درحالی که بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی وزارت بهداشت تاکید می‌شود اما شاهد عدم رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها از سوی برخی فروشگاه‌های بزرگ، واحدهای صنفی و بانک‌ها هستیم.

رئیس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر با انتقاد از وضعیت غیربهداشتی این اماکن اظهار کرد: بسیاری از مردم نیز برای حضور در فروشگاه‌ها مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و شرایط در این فروشگاه‌ها خوب نیست و لازم است شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به این موضوع ورود کرده و نظارت جدی داشته باشد.

اسماعیل‌پور گفت: لازم است اصناف فعال شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امنیت و سلامت خود و همشهریان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اقامتی و گردشگری واحدهای اقامتی اسماعیل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان

دریافت 59 MB کد خبر 6085783

دیگر خبرها

  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان