Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: دوره آموزش مهارت‌های تشکیلاتی «صراط» با حضور ۴۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان به صورت مجازی آغاز شده است.

مهدی حسن زاده، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: دوره آموزش مهارت‌های تشکیلاتی صراط با حضور ۴۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان بصورت مجازی و با حضور اساتید استانی و کشوری آغاز شده و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده مطرح کرد: در این دوره اساتیدی همچون زاکانی، گودرزی، صفارهرندی، حجج الاسلام حاجتی، ثقفی، مظاهری، شعبانی به بیان نکات مهم فعالیت‌های تشکیلاتی در محیط‌های انقلابی و همچنین تبیین مسائل روز خواهند پرداخت.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی این دوره مجازی در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش و ایتا به آدرس‌های @tarbiat_Javan_enghelabi  دسترسی است.
وی گفت: نحوه برگزاری دوره بدین شکل است که اساتید مطالب را در قالب فایل صوتی و یا تصویری بارگزاری کرده و سپس دانشجویان با استماع آن‌ها به سوالات مطروحه پاسخ می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش مجازی بسیج دانشجویی فضای مجازی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز

در رده سنی نونهالان هم ۳۸۴کشتی گیر از سایر شهرستان‌های استان حضور داشتند و رقابت‌های بسیار جذاب و مهیجی را به نمایش گذاشتند.

 در هردو رشته کشتی فرنگی و آزاد تیمی خردسالان ونونهالان:تیم‌های میانه وتبریز اول شدند.

تیم خردسالان منتخب استان در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای حضور خواهد داشت؛ و تیم نونهالان هم از ۹تا ۱۶اردیبهشت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان تهران حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور