Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:05:00 GMT

تعدادی از اهالی پیر خوشاب صاحب‌خانه شدند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۵۷۵

تعدادی از اهالی پیر خوشاب صاحب‌خانه شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: با پیگیر‌های انجام‌شده پس از تأمین زمین به‌منظور ساخت مسکن برای اهالی پیر خوشاب در فاز نخست ۱۰ واحد مسکونی احداث شد که صبح امروز افتتاح و تحویل تعدادی از اهالی پیر خوشابی ساکن در منطقه زهکلوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه در مرحله نخست ساخت مسکن برای جمعی از اهالی این منطقه که مددجوی کمیته امداد هستند صورت گرفت افزود: در مراحل بعدی برای تمامی این اهالی مسکن احداث خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: این واحد‌های مسکونی بااعتبار هرکدام ۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه‌ وبودجه و کمیته امداد و با متراژ هرکدام ۵۰ مترمربع احداث و تحویل مددجویان این منطقه شد.

او در ادامه به اجرای طرح راهبری شغلی برای مددجویان منطقه ذهکلوت به‌منظور اشتغال، توانمندسازی و توان‌افزایی مددجویان این منطقه توسط این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح نیز صبح امروز ۱۰۰ رأس دام با همکاری و مشارکت خیران حوزه اشتغال تحویل ۲۵ خانوار تحت حمایت منطقه زهکلوت شد.

اهالی پیر خوشاب درگذشته در منطقه‌ای محروم، صعب‌العبور و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابجا و در منطقه زهکلوت اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن روستایی کمیته امداد اهالی پیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اساسی کمیته امداد، انجام فعالیت‌هایی است که به ایجاد و افزایش روحیه خوداتکایی و اعتماد به خود، علاقه و استقبال از کار منجر می‌شود به گونه‌ای که افزایش حجم این گونه فعالیت‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته، مهر تأییدی بر این امر است.

وی افزود: سال گذشته ۶۱۳ مورد کاریابی مددجویان تحت حمایت همراه با بیمه به واسطه تعامل با کارفرمایان در بخش‌های تولیدی و خدمات انجام شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: هدف از انجام این فعالیت‌ها، کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل جهت بهبود رفاه خانواده‌های تحت حمایت است و از این رو بررسی میزان استقبال و تمایل مددجویان نسبت به طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد می‌تواند منجر به اثربخشی چنین طرح‌هایی در راستای توسعه کارآفرینی اقشار فقیر جامعه شود.

صالحی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از برنامه‌های محوری در کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان و با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کارفرمایان بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است، ادامه داد: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد می‌شود.

کد خبر 6083184

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی