Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@01:16:38 GMT

نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در نیر تشدید شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۷۸۹

نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در نیر تشدید شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم امامی، فرماندار نیر  در استان اردبیل سه‌شنبه ۹ اردیبهشت در بازدید از برخی نانوایی‌ها اظهار کرد: افزایش نرخ نان در راستای اجرای دستورالعمل جدید شورای آرد و نان استان اردبیل بوده و با چند درصد افزایش و با لحاظ افزایش وزن چانه انجام‌می‌شود.

وی افزود: بر این اساس قیمت جدید هر قرص نان لواش با وزن چانه در نانوایی‌های سهمیه‌پز دولتی ۲ هزار ریال و نرخ هر عدد نان بربری با وزن چانه ۵۰۰ گرم ۷ هزار و ۵۰۰ ریال اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امامی گفت: انواع نان سنگک، تافتون و نان روغنی فقط در نانوایی‌های آزادپز پخت می‌شود، هر عدد نان سنگک با وزن چانه ۵۰۰ گرم در نانوایی‌های آزادپز این شهرستان ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال، نان لواش ۲ هزار و ۵۰۰ ریال، بربری با وزن چانه ۵۰۰ گرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال، نان تافتون با مزن چانه ۲۲۰ گرم ۶ هزار ریال، نان روغنی با وزن چانه ۳۵۰ گرمن و مغزدار ۲۲ هزار ریال، چای چورکی با وزن چانه ۲۰۰ گرم ۱۲ هزار ریال، نان تل تل با وزن چانه ۱۵۰ گرم ۱۰ هزار ریال، باگت فرانسوی با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۱۰ هزار ریال و نان ساندویچ با وزن ۱۰۰ گرم سه هزار ریال است.  

وی افزود: تمام نانوایی‌ها ملزم به رعایت قیمت جدید و پرهیز از هرگونه افزایش قیمت خودسرانه و خارج از نرخ مصوب شورای آرد و نان و خودداری از پخت نان قید شده در پروانه فعالیت نانوایی بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.  

فرماندار نیر اظهار کرد: برابر آیین نامه‌های جدید شورای ساماندهی آرد و نان کشور صدور هر گونه پروانه فعالیت از سوی هر یک از دستگاه‌های اجرایی و یا اتاق اصناف برای ایجاد و یا راه‌اندازی نانوایی‌های جدید ممنوع بوده و همه مسئولان ذیربط ملزم به رعایت قوانین جدید هستند.  

امامی افزود: گشت‌های مستمر در راستای نظارت بر واحدهای نانوایی در شهرستان صورت می‌گیرد و با واحدهای متخلفی که وزن چونه را رعایت نکنند، برخورد خواهد شد.  

فرماندار نیر به اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هنوز بیماری کرونا مردم را تهدید می‌کند واحدهای صنفی شهرستان باید فاصله‌گذاری هوشمند را رعایت کنند.  

کد خبر 505975 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار استان اردبیل فاصله‌گذاری هوشمند زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار استان اردبیل فاصله گذاری هوشمند زنان هزار و ۵۰۰ ریال وزن چانه نانوایی ها هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار شماره سه هواشناسی سطح نارنجی جوی، افزود: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از بعد ظهر سه شنبه تا شب پنج شنبه (۴ تا ۶ اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت پوشش این سامانه در مدت فعالیت آن، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

وی اضافه کرد: از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6085148

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان