Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار نیر امروز در آیین افتتاح این واحد گفت: در سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به شعار جهش تولید مزین شده ، افتتاح این کارخانه گامی در جهت تحقق این شعار است.
او افزود: شرکت فرآیند پیشرفت آیین ایرانیان تولیدکننده ست‌های یکبار مصرف تنفسی و بیهوشی به دلیل شرایط خاص کشور اکنون با راه‌اندازی شرکت تولیدی خود و تولید ماسک n ۹۵ در خدمت مراکز درمانی و بیمارستانی استان اردبیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرک صنعتی نیر راه‌اندازی شده که روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک n ۹۵ تولید و روانه مراکز درمانی و بیمارستانی استان اردبیل می‌کند.

فرماندار نیر تصریح کرد: بزودی ظرفیت تولید این شرکت به چهار هزار عدد ماسک در روز خواهد رسید.
او افزود: با راه‌اندازی این شرکت برای ۵۵ نفر اشتغال ایجاد شده و ماسک‌های تولیدی آن نیز مورد تایید سازمان انرژی هسته‌ای کشور است.

امامی اظهارداشت: با راه‌اندازی این شرکت ، واحدهای تولیدکننده ماسک n ۹۵ در استان اردبیل به سه شرکت رسید.

فرماندار نیر  با تاکید بر لزوم رعایت هشدارهای بهداشتی افزود: شکست کرونا همت و مشارکتی همگانی می‌طلبد ، بنابراین باید تمام گروه‌های مختلف مردم دست به دست هم دهند تا هرچه زودتر شاهد غلبه بر این بحران باشیم.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید مراکز درمانی تولید ماسک اشتغال راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود

به گزارش علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا گفت، ربات انسان‌نمای تسلا هنوز در آزمایشگاه است، اما ممکن است تا پایان سال آینده آماده فروش شود.

چندین شرکت روی ربات‌های انسان‌نما شرط‌بندی کرده‌اند تا کمبود نیروی کار احتمالی را برآورده کنند و کار‌های تکراری صنایعی مانند لجستیک، انبارداری، خرده‌فروشی و تولید خطرناک یا خسته‌کننده را انجام دهند.

ماسک در یک کنفرانس تلفنی به سرمایه گذاران گفت: حدس می‌زنم ربات تسلا به نام «اوپتیموس» (Optimus) بتواند تا پایان سال جاری وظایف خود را در کارخانه انجام دهد.

ربات‌های انسان نما برای چندین سال توسط هوندا ژاپن و هیوندای موتور بوستون داینامیکس در حال توسعه بوده اند.

امسال، استارت‌آپ «فیگور» Figure تحت حمایت مایکروسافت و انویدیا اعلام کرد که با شرکت خودروسازی آلمانی «بی ام و» (BMW) برای استقرار ربات‌های انسان‌نما در تأسیسات این خودروساز در ایالات متحده، همکاری امضا کرده است.

میلیاردر ماسک قبلاً گفته بود که فروش ربات‌ها می‌تواند بخش بزرگ‌تری از تجارت تسلا نسبت به سایر بخش‌ها از جمله خودروسازی باشد.

ماسک با اشاره به توانایی‌های هوش مصنوعی گفت: «فکر می‌کنم تسلا در بین هر سازنده ربات‌های انسان‌نما بهترین موقعیت را دارد تا بتواند با استنباط کارآمد از خود ربات به تولید حجم برسد.»

ماسک سابقه ناکامی در تحقق وعده‌های جسورانه دارد. در سال ۲۰۱۹، او به سرمایه گذاران گفت که تسلا تا سال ۲۰۲۰ شبکه‌ای از خودرو‌های خودران روباتاکسی را راه اندازی خواهد کرد.

تسلا اولین نسل ربات «اوپتیموس» خود را با نام «بامبل بی» (Bumblebee) در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه کرد. امسال، این شرکت ویدیویی از نسل دوم ربات دوپا که یک تی شرت را در محل شرکت تا می‌کند، منتشر کرد.

ویدئوی فیگور که در فوریه از ربات «۰۱» خود منتشر شد، آن را در حال ساخت قهوه نشان می‌دهد، در حالی که بوستون داینامیک هفته گذشته از یک پلت‌فرم الکتریکی برای ربات انسان‌نما اطلس خود رونمایی کرد که در حال چرخش و تغییر از حالت خوابیده به حالت ایستاده و راه رفتن دیده می‌شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است