Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@14:46:08 GMT

پنتاگون رسما ویدئوی بشقاب پرنده‌ها را منتشر کرد+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۹۲۷۱

پنتاگون رسما ویدئوی بشقاب پرنده‌ها را منتشر کرد+فیلم

پنتاگون رسما ویدئوی بشقاب پرنده‌ها را منتشر کرد+فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: پنتاگون بشقاب پرنده ها فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی در این شهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حمید خضری پیش‌ازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد و اظهار داشت: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر سنندج ارائه و پس از تصویب شورا و تائید فرمانداری، نرخ‌های جدید مصوب شد.

وی افزود: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به سمت ویلاشهر، روستای دوشان و مسیر میدان انقلاب به نایسر، انتهای نایسر و خیابان دکل برابر با 12هزار تومان است. 

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج ادامه داد: کمترین نرخ کرایه هم مربوط به مسیرهای میدان آزادی به سمت شریف‌آباد، غفور، میدان انقلاب به میدان سهروردی، لشکر و سایر مسیرها شامل چهار راه طالانی به میدان کاوه «کانی کوزله»، سه راه نمکی به شهرک اندیشه و سه راه ادب به نبوت با 7 هزار تومان است. 

وی اعلام کرد: همچنین کرایه مسیرهای میدان انقلاب به حاجی‌آباد، میدان آزادی به سمت ظفریه، بلوار شبلی، مبارک آباد، میدان ظفریه و سایر مسیرها به سمت میدان سهروردی به ننله، میدان سهرودی به 17 شهریور،چهار راه طالقانی به شهرک اتوبوسرانی هم 8 هزار تومان است. 

خضری گفت: نرخ کرایه تاکسی از میدان آزادی تا ترمینال تهران، بیمارستان توحید، تکیه و چمن، شهرک کشاورز، شهرک سعدی، شالمان، قرادیان و 1.17 بهاران و میدان انقلاب به سمت ترمینال تهران، شهرک مولوی، فرجه، عباس‌آباد، قشلاق، 17 شهریور، کارآموزی و سایر مسیرها شامل سه راه نمکی به دگایران، سه راه نمکی به شهرک پردیس، سه راه نمکی به بیمارستان توحید، سه راه ادب به شهرک سعدی هم 9 هزار تومان تعیین شده است. 

وی بیان کرد: همچنین نرخ کرایه تاکسی میدان آزادی تا فرودگاه، گریزه، 1.19 بهاران، 4.19 بهاران، بیمارستان تامین اجتماعی شهرک زاگرس، شهرک 5 آذر و شهرک وحدت، میدان انقلاب به سمت شهرک گلبرگ، شهرک بعثت، ترمینال سقز، کمربندی 17 شهریور، اسام آباد تقتقان، شهرک ورمقانی، ترمینال سقز به ترمینال تهران، سه راه نمکی به مسکن مهر دگایران، سه راه نمکی به جاده ساحلی 10 هزار تومان است. 

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار کرد: نرخ کرایه تاکسی از میدان آزادی به 3.19 بهاران، 2.19 بهاران، ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد هم 11 هزار تومان تعیین شده است. 

خضری با تأکید بر اینکه برچسب نرخ‌های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند، افزود: از ساعت 11 شب تا 6 صبح 40 درصد به نرخ‌های تعیین شده اضافه می‌شود. شهروندان سنندجی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت پول اضافی و یا هرگونه پیشنهاد و انتقادات؛ آن را از طریق سامانه پیامکی 5000092040 و یا شماره مستقیم 133 به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند. 

افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج حدود یک ماه است که به صورت خودسرانه از سوی رانندگان تاکسی افزایش یافته و این وضعیت باعث نارضایتی شهروندان شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدئوی دیدنی «لبران جیمز» که همه را شگفت‌زده کرد + ویدئو
  • ویدئوی سقوط پهپاد اسرائیلی | ببینید
  • کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها
  • ویدئوی تازه منتشر شده از لحظه دیدنی شلیک موشک‌های سپاه به‌سمت اسرائیل
  • آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد
  • پنتاگون: به‌دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • ویدئوی جالبی از موشک های ایرانی برفراز مسجدالاقصی
  • پنتاگون حملات ایران به اسرائیل را تایید کرد
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • پرسپولیس رسما از نکونام شکایت کرد